Fölåt..inget med fiske att göra! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fölåt..inget med fiske att göra!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fölåt..inget med fiske att göra!

Fan måste skriva av mig nån stans
    ...vafan japan står i brand en ny kärnkrafthärdsmällta...vafan dom fick ju en..nej det var ju 2.(hirorshima å en till).1945?
    å dom juger ju hela tiden nu..läste på en japansk sida att det var typ 5av 7 Ternobyl va 7 å japanerena e ju godtrogna ..det går ju åt helvete..hur går det för alla fiskarna i havet? när dom pumpar radioktavift vatten in å ut?

ok ett världsligt problem /dom dödar ju både delfiner å valar i forskningssyfte! Vi på fiskesnack tycker ju inte om det..men känns som skit samma nu jag önskar alla japaner lycka till..hur fan ska man göra för at hjälpa till?

Vill ju att alla delfiner och valar ska må bra..vafan nu ska FN bomba Libyen hmmm helt ok för mig bara dom prikar rätt...ja jösses vilken värld vi bor i? Fan Sverige e bra vi har våra Gösar ,gäddor ,öringar mm fan skönt att det inte händer så mye här men man sitter åndå å klagar att det e vinter å kallt....men snart sommar va!

Sätter en wobbler på att det blir en härdsmälta inom 2 dar!! Och att den blir klassad en 7a som Tjernobyl! Nån som sätter en spinnare imot?

Kommentera

Barsebäck var ett bra ställe att fiska på före avstängningen tack vare allt varmvatten som släpptes ut! Kanske vi får se nya arter i japan nu vem vet!

Kommentera

Haha! Vilken frustration! Jag tänker i precis samma banor. Du får dock inte glömma att Egypten hade sitt första val på en massa år idag. Men i det stora hela går det åt helvete!

Tur att man vet hur man kan fånga en firre och odla några potatisar! Jag klarar mig =)

Kommentera

Ursprungligen postat av Funken Visa inlägg
          läste på en japansk sida att det var typ 5av 7 Ternobyl va 7 å japanerena e ju godtrogna

Det är en mångsidig undersökning som står för den "uträkningen" det var i Metro&City för någon dag sedan med.

För att det ska bli nya Tjernobyl ska de mycket till.
          Läste även inom samma artikel att Tjernobyl var inte utrustad med samma "säkring" kommer inte på vad det var, men det var något skydd som gjorde att dom kunde förhindra en ny Tjernobyl olycka.
          Men sen har människan haft fel förr.

Men ja, Sverige is the shiet!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
          64 svar
          15 308 visningar
          1 gilla