Stämningen på detta forum - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stämningen på detta forum

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Stämningen på detta forum

Hej!

Mitt stora brinnande intresse har alltid varit, och kommer alltid att vara, sportfiske. När jag hittade denna sida i höstas, blev jag överlycklig : "wow, äntligen ett forum där jag får lufta alla mina tankar och frågor kring fisket, och kanske lägga upp lite bilder som jag tycker att andra kanske kan finna trevliga". Nu har tiden gått, och jag har regelbundet besökt detta forum; framförallt läst, men också skrivit inlägg och lagt in bilder.
    Tyvärr får jag den känslan av att stämningen på forumet är allt annan är bra! Folk verkar allmänt sura och kaxiga... visst förekommer en hel del vettiga diskussioner här, och tongången är ofta uppsluppen, men det är mest mellan människor som redan känner varandra sen tidigare. Jag känner mig fortfarande inte som en i gänget.
    En del verkar kategoriskt rösta 1 på så många bilder de bara kan... iaf mina.
    Är det nån fler som har upplevt detta, eller är jag bara en gnällgubbe själv? Det är det sista jag vill vara. Jag vill bara trivas här, som i ett stort kollektiv - en enda stor familj.

Jag uppmuntrar och försöker sprida fiskeglädje genom att ge goda komplimanger. Men visst, när man ändå kan vara så pass anonym som man är på internet så är det ju inte så konstigt att vissa försöker jävlas.

Skitfiske på er allihop!

Kommentera

Har själv noterat att någon/några röstar 1 på typ alla bilder utom sina egna ... trist som tusan och jag tänkte ta upp det vid tillfälle. Det är väl helt ok att rösta 1 om man verkligen tycker att bilden suger men även jag upplever att vissa röstar 1 enbart för att jävlas. Vore kanon om alla som kollar på bilderna röstar ärligt och inte för att få upp sina egna bilder högre ...
      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
      Fiskesnacks regler hittar ni Här
      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Bergman, det låter patetiskt det du nämner. Varför rösta upp sina egna bilder när man ändå inte vinner något på det? Det är ju som att vinna på fusk, som för mig iaf skulle ge bitter eftersmak..
        Nä, tycker det låter barnsligt! Kan även tillägga att jag tagit bort mina utrustningsbilder från fotogalleriet då det enda man får höra är klagomål och diverse smädelser från personer med mindre seriösa alias.

Kommentera

Jag funderar också på att rensa upp bland mina bilder... kanske bara ha kvar ett fåtal. Det kan väl hända att jag har fruktansvärt dålig smak, men jag tycker iaf att mina bilder inte är totalt värdelösa. De flesta betyder faktiskt nåt för mig, med vissa undantag kanske. Men problematiken med fotoalbumet är bara en liten del av det hela..

Kommentera

tror stämmningen kan bero lite på den blandade ålder som finns här...mycket skit snack mm kommer från den yngre generationen!(tyvärr) men det är många av dem yngre som kammat till sig oxå!eller hur jerka?
            UFF

krångla inte till det.

StarBaitsHunters
            minken.bloggsida.se/

Kommentera

Du, Stargazer, jag tycker att dina bilder är jätte fina. Nästan alla är bra komponerade och visar på att du har en viss skicklighet för fotografering. Och jag säger det inte för att fjäska. Jag känner dig inte alls.

Att jag inte röstat på dina bilder är på grund att jag går sällan där och tittar och aldrig komenterar jag bilderna. Att det är bra eller inte det som jag gör det är en annan femma.
              Tight lines!
              CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Stargazer, det är inte dina bilder det är fel på ... har precis kollat lite i databasen och vissa personer har röstat nästan uteslutande ettor oavsett bild.

Kanske ska skriva en tråd om vett och etikett i fotoalbumet. Detta har varit på tapeten tidigare då det var några personer som höll på likadant ...
                C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                Fiskesnacks regler hittar ni Här
                Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ta bort betyget i fotoalbumet istället, så slipper ni 1 tjaffset
                  /Lazinko

Kommentera

Håller med.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 376 visningar