Team Slapstick fångar jättemycket. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Slapstick fångar jättemycket.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team Slapstick fångar jättemycket.

Team Slapstick fångar "jättemycket"!
    God fortsättning, vänner! Vi i Team Slapstick vill härmed utrycka vår glädje över teamets senaste storfångst, ingen mindre än *** Han kommer att ingå i teamet från och med i dag och vi ser fram mot många spännande hemsidesrapporter från hans fiskafängen. Vi vill gärna hålla hans namn hemligt tills övergången är helt klar. **** känner sedan tidigare vissa i teamet och vi är övertygade om att han kommer passa in i Team Slapstick såväl fiskemässigt som socialt. Varmt välkommen ombord på Slapsticksskutan, ****!

Som alltid kan ni läsa om teamets öden och äventyr på www.egenkär.com

MVH Team Slapstick

//KG? Lagledare i Team Slapstick

haha =)
    skojjigaste i år ju, om jag fattar rätt vilket jag hoppas att jag gjort, för då va det kul :P

><(((*>

Kommentera

Oj, KG?, till stor del liknar det en post jag lade för en tid sedan.
      Förhoppningsvis dock helt utan den dryga ton du anlägger, åtminstone var inte det min avsikt. Beklagar dock om den posten petade dig i ditt janteöga. Det var/är dock inte lästvång, vare sig av den tråd du ironiserar över eller av texterna på vår hemsida.

Förklarade ju för övrigt i den tråden syftet med posten och flera uttalade sig då, liksom i andra trådar, positivt om vår hemsida och rapporterna där. Det är kul, syftet med sidan är just att bjuda på intressanta och, förhoppningsvis, välskrivna texter. Har sett att flera andra sådana hemsidor startats den senaste tiden. Ju mer fiske det finns att läsa om på nätet desto bättre, det tycker i varje fall jag!!! Jaja, hoppas du bjussade på en dos ironi med glimten i ögat och inget annat. Om så inte är fallet och du på allvar är "bitter" är det mest
      sorgligt.

Nåväl, lycka till med ditt team och din sida. Känner du för att låna texter även från hemsidan ser jag dock gärna att du frågar om lov först.

MVH Jocke "supratress" Malmström
      Senast ändrad av supratress; 2004-01-17, 00:57.

Kommentera

KG? Hmmm... konstig inlägg det här. Det tog ett tag innan myntet ramla ner. Men jag måste nog hålla med supratress. Det är alltid kul att höra vad andra fiskare/teams har för sig.

Kommentera

Tack för det inlägget, Stizo och tack för din egen fiskehemsida! Visst är det kul att läsa om andra fiskares succéer och misslyckanden!
          Som sagt, jag kan inte förstå hur det, ens i "landet lagom" eller "jantelagens rike", kan störa någon?
          Senast ändrad av supratress; 2004-01-17, 00:56.

Kommentera

Jag tror nog att KG? skojar lite med några av formuleringarna bara. Det låter ju onekligen som en övergång mellan 2 fotbollsklubbar
            BJ@

Kommentera

Cico; Formuleringarna är mina, från en tidigare post om vår nye medlem. Var då skrivet med glimten i ögat, för att låta som en fotbollsövergång. Blev därför lite snopen när det dök upp igen med vissa ändringar, typ hemsidesadressen är ändrat till egenkär. Men som du säger, förhoppningsvis ett skämt och skämta får man (ibland till och med på andras bekostnad)!
              Senast ändrad av supratress; 2004-01-17, 06:42.

Kommentera

KG ditt inlagg verkar olikt dig. Ar det bara skoj sa sag till.
                KG, tror du blandar ihop entusiasm med att vara egenkar. Grabbarna i outsiders ar sa javla taggade och tycker det ar kul med ny klubb. Det kan du val forsta.
                Eftersom du klagade pa outsider inlagg forr. Jag tycker dina BBRF inlagg pa fnu ar skitkul, men det finns kanske andra som inte gor det. Kan folk sta ut med det tycker jag att du kan sta ut med en och annan kommentar fran diverse klubbar. Eller? finns andra mer storande hjon pa natet du kan odsla din energi pa. For ovrigt ar BBRF lagkapten och inte du

Kommentera

lite avundsjuka kanske som speglar igenom..
                  fast lite kul var det oxå..
                  UFF

krångla inte till det.

StarBaitsHunters
                  minken.bloggsida.se/

Kommentera

Supratress, strunta i KG oavsett om det var ett skämt eller jantebitterhet.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 285 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art
                    av .art