Blekinge Gäddfestivall -09 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Blekinge Gäddfestivall -09

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Blekinge Gäddfestivall -09

Jag skulle bara ge en enorm eloge till Hasse på Fiskeshopen, Johan på Kamm´s och Mieådalens SFK för allt arbete de lagt ner på festivalen i år.
    Prisbordet var fantastiskt!
    Kul att det kommit så många sponsorer till årets upplaga, men mindre tråkigt att så många inte närvarade vid varken föreläsningen eller prisutdelningen.
    Föreläsningen som för övrigt var väldigt intressant. Ser fram emot de nya Strike Pro-spöna som kommer till våren. De var riktigt sköna.

Sen om fisket var dåligt, eller om det är vi tävlande som inte kan fiska, låter jag vara oskrivet....

Ursprungligen postat av RiddarPierre Visa inlägg
    Jag skulle bara ge en enorm eloge till Hasse på Fiskeshopen, Johan på Kamm´s och Mieådalens SFK för allt arbete de lagt ner på festivalen i år.
    Prisbordet var fantastiskt!
    Kul att det kommit så många sponsorer till årets upplaga, men mindre tråkigt att så många inte närvarade vid varken föreläsningen eller prisutdelningen.
    Föreläsningen som för övrigt var väldigt intressant. Ser fram emot de nya Strike Pro-spöna som kommer till våren. De var riktigt sköna.

Sen om fisket var dåligt, eller om det är vi tävlande som inte kan fiska, låter jag vara oskrivet....

Ja tävlingen var kanon bra! Men prisutdelningen var så sent tyckte vi tyvärr!
    För vi hade 50 mil hem med båten bakom, och sen jobba på måndagen.
    sigpic
    www.bjornsfisketrosa.blogspot.com

Kommentera

Tycker tävlingen var jättekul, min första för övrigt! Det enda jag reagerade lite på var delar av det administrativa. Kanske borde betalningen ske vid anmälan, dvs. elektroniskt. Några fler efteranmälningsplatser, vilket var ett problem i sölvesborg. Hur som helst var anmälan lite otydlig, några hade anmält lag osv. de kom alltså fyra pers (ca) varav en var anmäld..

Annars tycker jag det var bra, även om jag personligen inte lyckades med fisket riktigt.. Får skylla på orutin

Är som sagt nöjd med tävlingen och kommer ställa upp nästa år igen!
      Senast ändrad av Grävlingen; 2009-10-12, 11:20.
      Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

Kommentera

Nice, men det räcker med en tråd om festivalen, även om jag gissar att det florerar fler än denna:

http://www.fiskesnack.com/forum/showthread.php?t=51428
        Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
        64 svar
        15 373 visningar
        1 gilla