Gäddfestivalen i Fryken 2009 nu till helgen! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddfestivalen i Fryken 2009 nu till helgen!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Gäddfestivalen i Fryken 2009 nu till helgen!

Mors! Till helgen kör vi 16 året av Gäddfestivalen. Ser ut att bli bortemot 200 deltagande team i år igen. Som brukligt blir det ett duktigt fint prisbord. Som ansvarig för c&r-klassen vill jag lägga en extra blänkare för denna klassen. Deltagande team som under helgen fångar den längsta totallängden gädda vinner (tre största räknas). Även pris till längsta individuella gäddan.
    Mer info finns på www.kils-sportfiskeklubb.se eller maila mig på daniel@smart1.se.

Välkomna!

Jag är inte med i år men troligen nästa Men jag finns självklart på plats där det händer

Såg artikeln i Kils-Nytt och det var en vanlig gammal tidnings fail hehe. Sveriges största trollingtävlig var rubriken och så var bilden på en Viper... Tror inte att så många trollar med den

Kommentera

Tack alla ni 20 deltagande team i C&R-klassen och resterande 165 tävlande. Kul att C&R ökade igen. Grattis Vollmars FOS till 1:a platsen och Team DK till andra samt Mosbricka/Fishing Värmland till tredje. Naturligtvis tack till alla sponsorer. Vi har lite nya idéer till nästa år som kan bli riktigt bra. På återseende!

Kommentera

Som alltid ett mycket bra arrangemang!
        Vore kul om det kunde bli ett rejält uppsving för CR-klassen nu!
        http://teammosbricka.blogspot.com/

TeamMosbricka.se

Min Fotosida

Fotobloggen

Kommentera

Ursprungligen postat av Danne Visa inlägg
          Tack alla ni 20 deltagande team i C&R-klassen och resterande 165 tävlande. Kul att C&R ökade igen. Grattis Vollmars FOS till 1:a platsen och Team DK till andra samt Mosbricka/Fishing Värmland till tredje. Naturligtvis tack till alla sponsorer. Vi har lite nya idéer till nästa år som kan bli riktigt bra. På återseende!
          Ja, riktigt kul stämning mm. Har ni funderingar på att flytta över båten till C&R?
          Jag är helt övertygad om att alla kommer att dra sig dit! Använd ett par datorer till så kan ni ladda upp bilderna snabbt också.

//ackeliba

Kommentera

Grymt arrangemang! Helt sjukt bra priser! Hoppas att ännu fler kan undgå frestelsen att vinna en Linder nästa år och tävla i C&R!

Än en gång tack så mycket!

/Stefan, Team Wollmars FoS

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
            64 svar
            15 303 visningar
            1 gilla