Har funderat på att köpa en jacka och ett par byxor av detta märke. Skulle vara bra att få höra med någon som redan har dessa och vad de tycker om dem? Är de helt vattentäta t ex, det finns ju massor av så kallade "tex" material men kan något mäta sig med gore-tex? Det e ju ofta väldigt stor prisskillad om man jämför med gore-tex.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Geoff Anderson?
Collapse
X
-
Bästa kläder jag någonsin ägt!!!!Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se
Kommentera
-
Har själv en vadarjacka.Super!
Karpan och Kråkan kör med GAs byxor åxå.Såpass nöjda att en varsin längre jacka av samma fabrikat är på G.Trots priset.
Vet inte var GA sys nånstans, men man borde ju kunna sänka priset med hänsyn till dollarns fall.När Normark tog över GA för några år sen höjde dom priset rejält.
Man får hoppas att nån börjar sidoimportera GAs kläder.
//SDu kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
Jag har både Urus byxan och Dozer jackan och är kanonnöjd med dem. Släpper inte igenom en droppe regn eller så. Skillnaden mot Gore-tex är att den inte andas riktigt lika bra, alltså kanske den inte passar som vandringsbyxa så mycket.
Men det är klart köpvärda kläder det handlar om. Tycker dessutom att det är svårt att hitta lämpliga fiskebyxor av Gore-tex, man vill ju ha bälte i midjan etc.Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......
Slår du mig så är du värdelös! Så det så!
Läs min fiskeblogg:
http://blogg.fjallfoto.se
Kommentera
-
Originally posted by Rudan
Har själv en vadarjacka.Super!
Karpan och Kråkan kör med GAs byxor åxå.Såpass nöjda att en varsin längre jacka av samma fabrikat är på G.Trots priset.
Vet inte var GA sys nånstans, men man borde ju kunna sänka priset med hänsyn till dollarns fall.När Normark tog över GA för några år sen höjde dom priset rejält.
Man får hoppas att nån börjar sidoimportera GAs kläder.
//SKråkan
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 016 visningar
1 gilla
|