Topplistan... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Topplistan...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Topplistan...

Kanske borde skapas en topplista på forumet över de största fiskarna inom olika arter som medlemmarna tagit, exempelvis topp fem Gädda, topp fem Abborre etc.
    Eller är jag helt ute och cyklar, blir det svårt att sköta detta på ett bra sätt.

Bergman har förstås sista ordet, men spåna på ni andra...
    sigpic

En Topplista hade jag som förslag förut men då var det inte så många som nappade. Men jag håller med om att det vore skoj ... det vi behöver göra är att ta fram några regler för det hela ... nån som har bra förslag ?

Tobbe, ska fundera på det där med veckans poll. Går ju att ordna busenkelt om man vill ha det.
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

En topplista skulle vara kul, inte för att man har en chans men man får glädjas åt andra. Reglerna är väl ganska enkelt att fixa, man kan ju modifiera dom vanliga sportfiske reglerna lite grann. Det borde väl funka
      C&R

Kommentera

Man kan ha en topplista där alla får vara med med sina toppfiskar ! Man behöver ju inte bara ha Topp 5.

men det behövs ju lite info som var/när/hur/vikt/ev kort/bete m.m.
        C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
        Svar på vanliga frågor hittar ni Här
        Fiskesnacks regler hittar ni Här
        Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

känn som det är lätteare med en top 5. Rolligare och enklare att läsa sen blr det ju lite tävling att ta biort verandra från listan.

Kommentera

Tobbe har rätt, det blir inte roligt att se "Mr något" på listan som inte är det minsta aktiv. Blir det inte för mycket med topp tio, med tanke på att det finns väldigt många arter både från Sverige och utlandet, så är det kanske trevligast, så att många namn syns på listorna.
            sigpic

Kommentera

Originally posted by Tobbe
              Ska det vara en "Fiskesnack Top-5/10" så bör det också vara relativt aktiva personer på forumet som får lägga upp sig.
              Kanske nånting i stil med att man ska ha 20 postningar innan man får anmäla sig. Det är annars risk för att folk som inte nyttjar forumet anmäler sig till listan och sedan inte nyttjar forumet. En sådan top-5/10 lista blir ju ganska ointressant... IMHO.
              Vill man se vad "Vilt främmande" människor har dragit för fisk kan man ju alltid kolla in Decembernummret av nån fisketidning där top-10 listorna för året brukar stå. För mig är det mer intressant att se tex. JiMpA's, Cico's, Sturgeon's m.m personbästa fiskar än Nån "Mr.X" med 1 postning i forumet och hans 19kg gädda från Lödde tex.
              Hahaha.... känner mig hedrad som blir nämd.
              men om sanningen ska fram har jag inte mkt att komma med. bara laxen som jag kan skryta lite om. men det kommer väl mer. först i år som jag börjat bli lite mer biten.
              bra ide´med poll och topplistan förresten.
              //jim

Kommentera

en top 5 skulle vara skoj, om man uteslutar gamla fiskeresultat då förstås. man måste kunna visa bild på firren, det jävliga är bara att jag inte har råd med någon digitalkamera
                men min vanliga kamera duger gott även om det skulle ta lite längre tid att få upp bilden hit.
                sen så tycker jag att firrarna skulle delas upp i olika klasser.

Kommentera

det verkar skitkul lite á la fnuligan.... Och hon heter väl aguilera ? hon äe i alla fall snyggast, spears är ju bara smink och plast.....

Kommentera

Originally posted by Foppa
                    det verkar skitkul lite á la fnuligan.... Och hon heter väl aguilera ? hon äe i alla fall snyggast, spears är ju bara smink och plast.....
                    Shakira..............
                    sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 274 visningar
                    1 gilla