Tänkte bara kolla vad det finns för markbor här på FS
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bor du i Kinna,Skene,Örby eller i närheten?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av SäveånHej jag är väldigt intresserad av att fiska i Hyssna trakten då jag är där ganska ofta och hälsar på min systers familj. Jag vet dock inte vart man ska vända sig för att köpa fiskekort och vilka sjöar som är bra. Jag fiskar främst jerkbait eller spinn. Fiskar gärna med någon som bor där. Mvh Lars
Fiskekort till surtan finns på skene Järn, Lygnernkort går nog att köpa på macken i sätila tror jag.
Kommentera
-
Torestorpabo!
Hey!
Torestorp får väl ändå räknas som "i närheten" och Förlanda likaså där jag bor nu. =o)
Fiskar mest i Öxabäck/Torestorp med omnejd då man blivit lite väl insyltad i fiskevårdsföreningen där...det är föresten mig du skickar mail till när du mailar admin på www.fishing-in-oxaback.com Rydström.. ;o)
I övrigt är Säveån stället jag helst åker till och fiskar öring...men kanske finns fina ställen i Mark med som jag aldrig tänkt på..inte vågat mig ner till Surtan än ens, nån som vill guida? =o)
// MathiasFishing in Öxabäck! - http://www.fishing-in-oxaback.com
Kommentera
-
Ursprungligen postat av GreenGrove Visa inläggHey!
Torestorp får väl ändå räknas som "i närheten" och Förlanda likaså där jag bor nu. =o)
Fiskar mest i Öxabäck/Torestorp med omnejd då man blivit lite väl insyltad i fiskevårdsföreningen där...det är föresten mig du skickar mail till när du mailar admin på www.fishing-in-oxaback.com Rydström.. ;o)
I övrigt är Säveån stället jag helst åker till och fiskar öring...men kanske finns fina ställen i Mark med som jag aldrig tänkt på..inte vågat mig ner till Surtan än ens, nån som vill guida? =o)
// Mathias
Kommentera
-
Markbo
Jag bor i Skene fd Örby. Jerkar och trollar när jag kommer åt.Inte hittat någon kanonsjö ännu men prövar mig runt ,Tolken ,Lygnern,Fävren etc.Tacksam om någon vill dela med sig av bra gäddsjöar hemomkring.Jag har båten på trailer och kan ta mig dit båtramp finns (och tid) /Skogis
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 041 visningar
1 gilla
|