Hittad båt i drevviken! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hittad båt i drevviken!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hittad båt i drevviken!

Hej! har hittat en båt som ingen verkar äga , den har stått här hur länge som helts , den är svart målad - trä båt utan åror samt att den är orange aktig i innedelen av båten , båten hade även några kättingar / kejdor fast olåsta och verkar även som någon snott dessa! båten i sig verkar vara i dugligt skick och nu har den flyttas av en ungdom som jag träffade häromdagen som berättade att han sett denna båt länge , ingen aning varför han flyttade den och frågade inte heller , den är som sagt en trä båt , svart målad ( misstänker att den var en annan färg innan för den verkar ha blivit övermålad om man säger så , inga åror och inga kättingar/lås... vet du vems denna båt är eller hur jag kan gå till vidare för att anmäla båten hör mer än gärna av dig till mig då jag vill vara vänlig och få hem båten till dess rätta ägare.
    Mvh
    Tony @ drevviken - sthlm 2008.
    Senast ändrad av LEJON; 2008-04-18, 23:49.

Ursprungligen postat av LEJON Visa inlägg
    Hej! har hittat en båt som ingen verkar äga , den har stått här hur länge som helts , den är svart målad - trä båt utan åror samt att den är orange aktig i innedelen av båten , båten hade även några kättingar / kejdor fast olåsta och verkar även som någon snott dessa! båten i sig verkar vara i dugligt skick och nu har den flyttas av en ungdom som jag träffade häromdagen som berättade att han sett denna båt länge , ingen aning varför han flyttade den och frågade inte heller , den är som sagt en trä båt , svart målad ( misstänker att den var en annan färg innan för den verkar ha blivit övermålad om man säger så , inga åror och inga kättingar/lås... vet du vems denna båt är eller hur jag kan gå till vidare för att anmäla båten hör mer än gärna av dig till mig då jag vill vara vänlig och få hem båten till dess rätta ägare.
    Mvh
    Tony @ drevviken 2008.
    Vart ligger "drev Viken"
    Det låter som beskrivningen på en båt som låg länge i hamnen på Oxhalsö norra på Blidö men eftersom jag ej vet båtens läge nu har jag svårt at relatera till om det kan vara samma !
    Åhh ja, Åhh ja det går allt an att ta för sig två gånger !

Wallins Fiske Team Stugun

Stuguns Pike Fishing Center

Kommentera

Drevviken ligger i stockholm - sök tex på http://kartor.eniro.se/?partnerid=utsikt_web

drevviken stockholm.
      Den har ingen motor eller åror , den ligger nära en kant vid en vass , halv risigt skick , svart färgad ( säkert övermålad ) , trä båt.. mer än de vet jag inte... ska kolla närmare på båten igen nästa gång jag är i närheten.

Ursprungligen postat av Xtravagance Visa inlägg
      Vart ligger "drev Viken"
      Det låter som beskrivningen på en båt som låg länge i hamnen på Oxhalsö norra på Blidö men eftersom jag ej vet båtens läge nu har jag svårt at relatera till om det kan vara samma !

Kommentera

Lämna in den till polisen ifalll den ligger olåst.
        Yiiha ännu en fiskeblog http://bjornsfiske.blogspot.com/

Kommentera

Raggliga gamla träbåtar ligger det och dräller överallt.
          Dom är helt utan värde.
          Det är just därför ingen vill ha dom.
          Ett bra tips är att göra små grynnor av dom
          Fyll dom med stenar så kommer fisken att gilla den i varje fall.
          Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
          64 svar
          15 371 visningar
          1 gilla
          Senaste inlägg .art
          av .art