vad tycker ni om girigbukar under fisket...såna som ger sig fan på att fiska av exakt samma punkt som en själv bara för att man har fisk på gång där? det hände igår på sutarpasset..en polare som för det första skulle kasta åt exakt samma håll under flötmetet, så att trasslet var ett faktum, sen när man lyckas få kontakt med en fisk trots allt jävlande så vevar han in och lägger sig på samma plats....igår var jag riktigt förbannad och händer det igen så slänger jag fanimej i han direkt..pga av detta skit så missade jag all fisk jag hade på igår
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
borde jag slängt i han?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av spange Visa inläggvad tycker ni om girigbukar under fisket...såna som ger sig fan på att fiska av exakt samma punkt som en själv bara för att man har fisk på gång där? det hände igår på sutarpasset..en polare som för det första skulle kasta åt exakt samma håll under flötmetet, så att trasslet var ett faktum, sen när man lyckas få kontakt med en fisk trots allt jävlande så vevar han in och lägger sig på samma plats....igår var jag riktigt förbannad och händer det igen så slänger jag fanimej i han direkt..pga av detta skit så missade jag all fisk jag hade på igår
har också lidit av det bekymmret förut men enkelt åtgärdat skit i att ta med personen i fråga ^^
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sn1rpex Visa inlägghar också lidit av det bekymmret förut men enkelt åtgärdat skit i att ta med personen i fråga ^^
undrar om jag ska skita helt i midsommarfirande och fiska istället...orkar fan inte med midsommar i år...slutar bara med att man blir alldeles för överförfriskad och ramlar i sjönSenast ändrad av spange; 2007-06-22, 13:56.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av spange Visa inläggja han följer då fan inte med nästa gång det är ett som är säkert....nej de får bli ett enmansfiske nästa gång..
undrar om jag ska skita helt i midsommarfirande och fiska istället...orkar fan inte med midsommar i år...slutar bara med att man blir alldeles för överförfriskad och ramlar i sjönHälleflundrafiskare
Kommentera
-
Ursprungligen postat av spange Visa inläggja han följer då fan inte med nästa gång det är ett som är säkert....nej de får bli ett enmansfiske nästa gång..
undrar om jag ska skita helt i midsommarfirande och fiska istället...orkar fan inte med midsommar i år...slutar bara med att man blir alldeles för överförfriskad och ramlar i sjönMå vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
undrar om jag ska skita helt i midsommarfirande och fiska istället...orkar fan inte med midsommar i år...slutar bara med att man blir alldeles för överförfriskad och ramlar i sjön
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BBRF Visa inläggGår det inte att be honom att kasta en bit ifrån ditt tackel?
Kommentera
-
En kompis är ju inte så svårt att tala till rätta, är han en bra kompis respekterar han ju ditt fiske.
Då tycker jag det är värre med vilt främmande människor som knör sig ner på samma sten som man själv står på och börjar kasta över sin egna lina. Ouppfostrat![font=monotype corsiva]Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns...[/font]
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 325 visningar
1 gilla