Team är väl bara ett annat ord för att beteckna ett lag eller en grupp. Allt ska ju vara på engelska nuförtiden. Vem som helst kan kan kalla sitt lag för team och mig veterligen har det ingen speciell betydelse. Team Siljan låter lite (ytterst lite) häftigare än Lag Siljan när man är på tävlingar.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Team!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av AbelssonOch det tror du att DU får behålla eller? Tycker man är lite fel ute om man först och främst vill knycka redskap från andra..
//Abel
Kommentera
-
Ursprungligen postat av RalfTeam är väl bara ett annat ord för att beteckna ett lag eller en grupp. Allt ska ju vara på engelska nuförtiden. Vem som helst kan kan kalla sitt lag för team och mig veterligen har det ingen speciell betydelse. Team Siljan låter lite (ytterst lite) häftigare än Lag Siljan när man är på tävlingar.
Kommentera
-
Hehe, satt och fundade på detta förut, har gjort det innan med, och så kom denna tråd upp.. RoligtVinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KimbowHehe, satt och fundade på detta förut, har gjort det innan med, och så kom denna tråd upp.. Roligt
Kommentera
-
Ursprungligen postat av CalleXDu verkar vara en klipsk kille - vill du vara med i mitt "team"? Jag tror att jag behöver en "Brain"
Nej tack.. jag har redan fiskekompisar.. men med din attityd kanske du bli tvungen att sätta ut en kontaktannons för att lyckas hitta nån stackars sate..
Kommer inte fortsätta att slängakäft med dig på detta forum.. Svara gärna med nått spydigt, och sänk din nivå yttligare..
//Abel
Kommentera
-
Ursprungligen postat av AbelssonNej tack.. jag har redan fiskekompisar.. men med din attityd kanske du bli tvungen att sätta ut en kontaktannons för att lyckas hitta nån stackars sate..
Kommer inte fortsätta att slängakäft med dig på detta forum.. Svara gärna med nått spydigt, och sänk din nivå yttligare..
//Abel
Jaha - du fattade inte att allt var ett skämt? Men då säger jag det i klartext - det var ett skämt
Kommentera
-
Ursprungligen postat av AbelssonNej tack.. jag har redan fiskekompisar.. men med din attityd kanske du bli tvungen att sätta ut en kontaktannons för att lyckas hitta nån stackars sate..
//Abel
Jaja..Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 311 visningar
1 gilla