tjej som vill fiska i havet! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

tjej som vill fiska i havet!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• tjej som vill fiska i havet!

Hej, jag har under sommaren upptäckt hur roligt det är att fiska. Eftersom jag inte har något körkort så är det lite svårt att ta sig fram till vissa fiskeplatser, framförallt är det svårt att ta sig till havet utan bil. jag bor i Huddinge. Finns det någon på detta forum som skulle kunna tänka sig att ta med sig en 36 årig tjej på en fisketur när ni ändå skall ut. Självklart är jag med och delar på bensin kostnaderna.

finns nog en hel del aspiranter på detta forum skulle jag tro!
    does it smell like bitchslap? 'cos that´s what i´m cooking'

Kommentera

beror ju på vad du vill fiska osv

Kommentera

Jag vill fiska lax och Öring. Om jag får en gädda på kroken gör ju inte det någonting. Det är ju själva fighten som är tjusningen =)

Kommentera

Jag skulle inte rekommendera söka efter fiskekompisar här … är så otrevliga och blodbad i båten vete sjutton vad jag råkat ut för…
          Gå med i en fiskeklubb istället slipper du röra en fena –
          Blir hämtad och lämnad, slipper köra/ro båt , bara drilla och le och hala upp dom*fniss*man träffar alltid ett gäng med trevliga fiskare i alla åldrar.
          Sista turen vara kanon förutom att jag saknade pannlampa men de snälla lös upp båten så fint…
          Fast i och för sig finns det guldkorn här med…det är väl här dom sitter mellan turerna.

Kommentera

havet?

...med havet menar du Östersjön, antar jag?!

Vi som bor på västkusten tycker ju att havet är det vatten som ligger utanför Bohuslän.

Har jag rätt?!

Om jag har fel, kan jag visa på några bra platser utanför Göteborg... jag har både bil och tid....

Kommentera

gå in och fråga lite snyggt på någon fiskebutik om det är någon som har en plats över i båten åk inte ut på havet med någon du inte känner det finns idioter på havet oxo
              eller försök få med dig ett par polare på en guidening see you on the big blue
              Jag skjuter hellre själv än ser polarna missa!!!!!

http://www.kingofmälaren.se/

http://xn--kingofmlaren-mcb.se

www.huntyardberras.com

www.bjerks.se

http://leech4you.se/

Fångstgaranti

Kommentera

Hej Mareld. Är inne på Caths linje. Gå med i en fiskklubb. Huddinge har ju ett gäng klubbar. Eller gå med i våran lilla mysiga klubb som heter Länna fiskevårdsförening. Vi fiskar det mesta. Klubb namn hittar du på sportfiskarnas hemsida. Sök på fiskeklubbar så får du fram det bästa för dig. I våran klubb är det ett gäng äldre fisketomtar som är mest aktiva. Sök och du finner nån med öring och gädda på näthinnan.
                Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Absolut !
                  Måste erkänna att jag tidigare tyckte klubbarna hade en liten tönt varning men tar tillbaks alla mina tönt-tankar .Det är bus kul och man lär sig mycket . Tryggt som tjej också framför allt för min familj …På söndag kommer jag bomba forumet med lax lycka

Kommentera

Ursprungligen postat av cath
                    Jag skulle inte rekommendera söka efter fiskekompisar här … är så otrevliga och blodbad i båten vete sjutton vad jag råkat ut för…
                    Gå med i en fiskeklubb istället slipper du röra en fena –
                    Blir hämtad och lämnad, slipper köra/ro båt , bara drilla och le och hala upp dom*fniss*man träffar alltid ett gäng med trevliga fiskare i alla åldrar.
                    Sista turen vara kanon förutom att jag saknade pannlampa men de snälla lös upp båten så fint…
                    Fast i och för sig finns det guldkorn här med…det är väl här dom sitter mellan turerna.
                    Blodbad, menar du folk som skall gaffa gäddor och misslyckas?
                    Guldkorn? Jag har "guidat" Zonker och Stigson på min hemmaplan utan att dom fått några större skador av det.
                    How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 370 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art
                    av .art