Går det att köpa BullDawg i butik nu för tiden eller måste man beställa från nätet?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
billiga "bulldawg"
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av qwertyGår det att köpa BullDawg i butik nu för tiden eller måste man beställa från nätet?
finns både på nätet och i butik, vet att både lundgrens och attitude baits har den.achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av JenkEna gruppen sa billigt som mojligt, den andra sa bra som mojligt aven om det kostar. Som sagt koper hellre en bomber an en fladen aven om man far fisk pa bada. I langden haller bombern langre ocksa. Arnenym, horde du om GT fore bulldawgen? kan ju inte vara sant? BD har funnits tio ar nastan Gt sedan 2005. Du har ju last pa fiske.nu till exempel dar har ju BD'n diskuterats sedan 2001 i varje fall.
Och som jag sa så var jag inte så intresserad av jerkfiske då.
Det var mete för hela slanten och jag hade ingen som helst förståelse för dom som ville dänga iväg beten och rycka in.
Nu har man väl däremot torskat dit på det som alla andra. Har nyligen köpt jerkgrejer inför nästa säsong.
Jag kan vid närmare eftertanke ha blandat ihop godiset. Det finns väl ett annat bete som heter nåt med Ghost?
Kollar upp det och återkommer.
Däremot så vidhåller jag att jag skiter i vem som har gjort betet, om det är en kopia och vad det heter så länge det funkar. Om jag köper 3 beten för samma pris som ett så gör jag hellre det och vågar fiska lite närmare botten och träd osv. Jag köper ett bete för att använda det och om det slits dubbelt så fort men kostar en tredjedel så är det ok för mig.!!!!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ALQfinns både på nätet och i butik, vet att både lundgrens och attitude baits har den.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av qwertyOkej vart ligger det? Är Bulldawg en vara som är vanlig i sportfiskebutiker för jag har inte hittat den men bor inte i storstad heller...
ooopppsss! sorry! lundgrens ligger i stockholm, gamla stan. så ska du inte till sthlm inom snar framtid så kan du beställa via AB (företaget med den gröna bannern här på fiskesnack).achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
Larsch
Ghost Tail, Boxer och förmodligen även osedda fishit-varianten (?) suger getpung i jämförelse med originalet. De två först nämnda är gjorda av totalt undermåligt gummi och är dessutom så illa balanserade att minsta instabilitet (ändrad krokupphängning) gör att de snurrar som propellrar, en del gör det redan med originalupphängningen :P
Dumsnål? näe, fan heller
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ALQooopppsss! sorry! lundgrens ligger i stockholm, gamla stan. så ska du inte till sthlm inom snar framtid så kan du beställa via AB (företaget med den gröna bannern här på fiskesnack).
Du som beställde fishits kopia kan ju skriva hur den gick när du får den.
Kommentera
-
Vadå "svindyra" 150 spänn tycker jag är helt ok för BD,personligen skulle jag pröjsa betydligt mer om det behövdes.Tror jag skulle få ett psyk-bryt om Brad la av med tillverkningen av Cisco-dawg.Brrrrrrrrrrrrrrr hemska tanke,bäst att gå och kolla hur många jag har kvar.
Btw JENK hört nått om den ny gamla modellen är tillbaks i produktion?Ryktades ju om att det skulle bli till våren.Kjelle Lundberg
Gädda allt annat är agn!
We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
Orson Welles
Kommentera
-
Vart kan man hitta magnum modellen igentligen? Kollar runt på lite hemsidor bla AB, lundgrens, berras, fishit men hittade bara spring å regular. Lite sugen på magnum men vill veta lite vad den väger å detAbborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.
Kommentera
-
P A
Ursprungligen postat av kenta_85Vart kan man hitta magnum modellen igentligen? Kollar runt på lite hemsidor bla AB, lundgrens, berras, fishit men hittade bara spring å regular. Lite sugen på magnum men vill veta lite vad den väger å det
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 282 visningar
1 gilla