Är jag känslig angående en reklamation - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Är jag känslig angående en reklamation

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Är jag känslig angående en reklamation

Hej,

Först ut vill jag börja med att säga att detta inlägg inte handlar om att dra något namn i smutsen, jag kan inte hjälpa att fundera om på om det är jag som är känslig och väljer därför att ställa frågan.

Min Revo Neos S 30 valde att lägga av så jag skickade iväg den på garanti repration, svaret har jag nu fått att den var tydligen i dålig kondis. Det fanns inga reservdelar att tillgå och inte heller någon reserv på hyllan.

Men som utbytes rulle kunde jag få en Sorön STX 40, någonstans är det här jag börja få rycket i sidan av mungipan.

Att tillägga så lyckades jag få tag på min Neos via Happy Anglers "REA" och betalade då 1400:- ... dock kan jag inte få tag på denna rullen igen till 1400:- utan 3000:- och det är ju lite skillnad.

Så frågan är, är jag kinkig för att jag inte vill ha Sorön rullen ? Jag är väldigt rådvill i frågan men känner ändå att det är inte riktigt rätt ...

Är det fel på rullen så ska du inte nöja dig med mindre än likvärdig.

Jag hade inte nöjt mig med mindre än att få en likadan och med ny lina för väntetiden och kunnat godta en stx extra som en fin gest och för att kunna fiska under tiden.
    Alumacraft så klart!

Kommentera

Det är ju alltid svårt när det är rea-produkter. Rullen dom föreslår idag har ju samma värde som den rulle du köpte då. Men visst förstår jag att det känns jättetråkigt då neos-rullen är en finare rulle. Jag hade nog känt mig förolämpad samtidigt som jag förstår varför. Mina erfarenheter är att fiskebutiker/webshoppar inte är omöjliga om man pratar sakligt med dom.
      lycka till och hoppas att du får en rulle du blir nöjd med alt pengarna tillbaka.

Kommentera

Revo PRM vore väl ett lämpligare alternativ?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
        64 svar
        15 384 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg .art
        av .art