Blir bedrövad - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Blir bedrövad

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Blir bedrövad

Fan kanske är löjlig nu men jag blir helt bedrövad av bilden på länken nedan...så onödgt då jag knappast tror att dom kommer att käka all fisk på bilden...tycket alla tävlingar borde vara c&r!! men men kankse bara är jag som reagerar...http://storsloken.se/forums/
    Kveitekungen!

Blir bedrövad

Ursprungligen postat av Ampo
    Fan kanske är löjlig nu men jag blir helt bedrövad av bilden på länken nedan...så onödgt då jag knappast tror att dom kommer att käka all fisk på bilden...tycket alla tävlingar borde vara c&r!! men men kankse bara är jag som reagerar...http://storsloken.se/forums/
    Detta ämne har diskuterats tidigare här på fiskesnack.

Kommentera

Precis detta som dom vill med det dom gör, så desto mindre uppståndelse desto bättre...
      sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
        Precis detta som dom vill med det dom gör, så desto mindre uppståndelse desto bättre...
        Det gick ju skitbra att tiga ihjäl nazister, pedofiler, kvinnoprästmotståndare, pälsfarmare osv också... haha, upp till KAMP!

Kommentera

Jag var där och fiskade en vecka i somras. Deras taktik verkar inte ha gjort så stor skada eftersom jag säkerligen fick upp 10ggr mer fisk än vad jag brukar få i mina hemmavatten (sollentuna, Stockholm). Nu blev det ju C&R på all gädda och nästan alla borrar.
          Det vore kul att få ett svar på ifall det är god fiskevård eller ej, för jag har ingen aning.
          Ola

Kommentera

Ursprungligen postat av antiflod
            Det gick ju skitbra att tiga ihjäl nazister, pedofiler, kvinnoprästmotståndare, pälsfarmare osv också... haha, upp till KAMP!
            Vilken jämnflrelse, dags att bli politiker?

Det är det enda dom lever för "alltid retar det någon", det räcker att ta upp det en ggr. som det redan gjort på dom flesta sidorna i sportfiskesverige.
            sigpic

Kommentera

Vi är nu över 180 aktiva medlemmar i Sveriges snabbast växande gäddfiskeklubb storsloken.se. Bli medlem du också - vet din gäddfiskeframtid! <-- hmm.... jaa om dom gör så där me jämna mellanrum så finns de ingen gäddfiskeframtid
              ---------------------------------------------------------------------------------------
              Team Pikings

Kommentera

äh. det är inget att bry sej om. dom är bara smuts och lär inte varken ändra åsikt eller sluta med sitt vansinne. vissa lär sej aldrig ens en enda gång genom hela livet.
                my precious....

Kommentera

Men man kan slå dom när man ser dem.. Så de inte kan fiska på några veckor iaf.. Hoppas de trailar hit till Stockholm och försöker härja bonk bonk
                  Och nej, i regel ej fiskevård. Om vård betyder bevara det naturliga bestånden. Däremot kan det ge större gädda på sikt. Men som regel inte, var ju inga tusenbröder..

ps om de bara lever för att reta upp andra så lever de nog inte länge till.
                  Och till Henrik_L: du skulle bry dig om tävlingen var på ditt hemmavatten.
                  Och om det mot all förmodan skulle vara fiskevård så bör sådant ske med andra medel. Man tävlar inte längre i slakt, eller bör iaf inte njuta..

Kommentera

Ursprungligen postat av Nylonstrumpa
                    Men man kan slå dom när man ser dem.. Så de inte kan fiska på några veckor iaf.. Hoppas de trailar hit till Stockholm och försöker härja bonk bonk
                    Och nej, i regel ej fiskevård. Om vård betyder bevara det naturliga bestånden. Däremot kan det ge större gädda på sikt. Men som regel inte, var ju inga tusenbröder..

ps om de bara lever för att reta upp andra så lever de nog inte länge till.
                    Och till Henrik_L: du skulle bry dig om tävlingen var på ditt hemmavatten.
                    Och om det mot all förmodan skulle vara fiskevård så bör sådant ske med andra medel. Man tävlar inte längre i slakt, eller bör iaf inte njuta..
                    jag bryr mej. såna här bajsmänniskor finns nog i hela sverige. man kan ju undra om "klubbtävling" betyder tävling i klubbens regi eller vem som kan klubba mest fisk vad jag menade är att det inte är nån ide att reta upp sej på forum när dom kan gömma sej bakom sina skärmar. reagera mer än gärna om man ser eländet ute i det fria
                    my precious....

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 369 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art