skulle vilja veta några bra vatten för jerk eller gäddfiske över huvud taget gärna bra abborr ställen också blir tokig hittar inget spec bra ställe
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
fiske i skellefteå
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av almqvist_85skulle vilja veta några bra vatten för jerk eller gäddfiske över huvud taget gärna bra abborr ställen också blir tokig hittar inget spec bra ställe
Kommentera
-
Hallå..
Håller just nu på o flyttar till skellefteå från västergötland.
Så nu skulle jag vara väldigt gad om ja kunde få lite sjyssta/heta fisketips på platser som är värda ett besök..
om ni är från trakten och ni inte vill ge bort era ställen här adda mig på msn så kan vi det där istället och snacka fiske i allmänhet..
adressen är. jonas@nordicpolo.com
Tackar på förhand..Som det ser ut nu så kommer vädret inte bli bättre i eftermiddag.
Kommentera
-
Har tyvärr ej båt..
Det jag är ute efter är om det finns några fina små öringvatten.. har ju bil så köra en bit är inga problem.. Gädda och aborre vet ja e svåra utan båt..
Även tacksam om någon skulle vilja ta mig med ut på en liten guidad sväng. (med er båt isf) betalar givetvis bränsle och dylika omkostnader.. Jag bor på anderstorp..
Mvh. JonasSom det ser ut nu så kommer vädret inte bli bättre i eftermiddag.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av UL_JonasHar tyvärr ej båt..
Det jag är ute efter är om det finns några fina små öringvatten.. har ju bil så köra en bit är inga problem.. Gädda och aborre vet ja e svåra utan båt..
Även tacksam om någon skulle vilja ta mig med ut på en liten guidad sväng. (med er båt isf) betalar givetvis bränsle och dylika omkostnader.. Jag bor på anderstorp..Mvh. Jonas[FONT="Fixedsys"][/FONT]
Kommentera
-
Okej..
Provade lite i helgen i skellefte älven..
Kul fiske och fick en fisk på 85 cm.. Uppskattad vikt runt 7-8 kg.. fet hona. Är nu tveksam på vad det är för fisk men de flesta säger till mig att det är en lax.. medans de ja fiskade med trodde att det var en öring.. så ja vet inte riktigt vad man ska tro mer än att det va kul med stor fisk på första turen.. =)Som det ser ut nu så kommer vädret inte bli bättre i eftermiddag.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 021 visningar
1 gilla
|