Boende i Forshaga/Deje/Karlstad - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Boende i Forshaga/Deje/Karlstad

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Boende i Forshaga/Deje/Karlstad

Ställer även samma fråga här som i "offtopic" så kanske det är fler som läser.

--------------------------------------------------------------------------------

Har kommit in på Forshagaakademien (sportfiske), och har ett grymt problem!
    Har ännu inte hittat något boende, och starten för utbildningen är redan i början av augusti!

Är det någon på detta forum som går där eller kommit in, som HAR ett boende och kan tänkas hyra ut madrassutrymme tills jag lyckats lösa boendet på egen hand?

Skicka ett Pm med telefonnummer isåfall! Snälla!

Jag går på skolan och skolan fixar boende åt er som börjar ettan ute i dejefors (deje) där vi bor.
    det är lägenheter som ni får dela med en eller möjligtvis två klasskompisar (vi är de enda i klassen som bor tre).
    i övrigt är skolan klockren men skolka inte för då hamnar du efter väldigt lätt!

"Boendealternativet som skolan erbjuder är ombyggda tvåor eller treor som är belägna i Forshaga och Deje. Deje är en ort ca 10 km norr om Forshaga med goda bussförbindelser. Lägenheterna är basmöblerade och delas mellan två alternativt tre studenter, som har varsitt rum samt gemensamt kök. Hyresnivån (2003) är ca 2000 kr/ månad och person. Hyran är baserad på 10 månader, det vill säga att 2 månader per år är hyresfria."

så ditt boendeproblem är löst!
    Bajen forever!

Kommentera

Svarade i den andra tråden jag..
      För det sista som överger fiskeren är ju hoppet!

Kommentera

ska väl tilläggas att det inte är gymnasiet uta KY utbildningen jag ska gå. Fick berättat för mig att de inte fixar boende åt oss, men kan ju fattat fel.

Kommentera

Ursprungligen postat av danbanan
          ska väl tilläggas att det inte är gymnasiet uta KY utbildningen jag ska gå. Fick berättat för mig att de inte fixar boende åt oss, men kan ju fattat fel.

Kunde du inte ha sagt de på en gång! Jadu dom andra kyarna har iaf fått boende. Men dom kanske har ändrat iår? lättast är väl om du ringer o frågar...
          För det sista som överger fiskeren är ju hoppet!

Kommentera

Ursprungligen postat av danbanan

jag börjar också på Ky nu till hösten så vi är blivande klasskamrater.

jag har ev en deal åt dig men jag måste fundera lite på det.
            jag sitter nämligen på en 2:a i karlstad... 2 mil ifrån forshaga.

jag tänkte egentligen inte ha kvar den, men det är inte omöjligt att jag kan hyra ut den i andra hand till dig... eller ev dela den med dig.
            jag kommer nämligen ändå att vara större delen av tiden hos marianne min tjej.

skicka ett PM om du är intresserad.

jag kan nog även ordna fram en hel del bra nummer åt dig vad det gäller boende i karlstad, dock inte i forshaga. men det tar 20 min med buss till f-haga härifrån så det är ju inte direkt långt om man säger så. plus att jag säkerligen kommer att åka bil till skolan då coh då.. och då kan man ju samåka

Kommentera

Hej blivande klasskamrater
              Börjar också i augusti och har heller inte lyckats ordna boende.
              Skolans bovärd går inte att få tag i då han är på semester tills den 1'a augusti.
              Det var ju jävligt smidigt må jag säga.
              hoppas det löser sig för alla..

Kommentera

är det så krångligt alltså??. verkar ju knepigt att det inte går att få tag på dem??

Kommentera

Ursprungligen postat av Everflow
                  jag börjar också på Ky nu till hösten så vi är blivande klasskamrater.

jag har ev en deal åt dig men jag måste fundera lite på det.
                  jag sitter nämligen på en 2:a i karlstad... 2 mil ifrån forshaga.

jag tänkte egentligen inte ha kvar den, men det är inte omöjligt att jag kan hyra ut den i andra hand till dig... eller ev dela den med dig.
                  jag kommer nämligen ändå att vara större delen av tiden hos marianne min tjej.

skicka ett PM om du är intresserad.

jag kan nog även ordna fram en hel del bra nummer åt dig vad det gäller boende i karlstad, dock inte i forshaga. men det tar 20 min med buss till f-haga härifrån så det är ju inte direkt långt om man säger så. plus att jag säkerligen kommer att åka bil till skolan då coh då.. och då kan man ju samåka
                  Du har pm

Kommentera

Har gått på skolan.. Kan ordna ett nummer till er om ni PM:ar mig! Nästan garanterat att dom svarar..

mvh jerka

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 272 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art