jag var nyss in till min återförsäljare med min förbannade twin power som bygeln lossnar på hela tiden och han bad mej ringa till shimanos service center i malung. som om det skulle hjälpa men jag ska i alla fall försöka. är det nån som vet numret på rak arm?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
tel nr till shimano service center i malung?
Collapse
X
-
Henrik L, nä det menar du väl inte att en Shimano av den fina skolan pajar. Är likadant med grabbens stora lite äldre modell. Lagad två gånger redan. Och paj för tredje gången. Just i bygeln där nån plastbit pajar. Tråkigt på en annars skön rulle.Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.
-
Henrik L, nä det menar du väl inte att en Shimano av den fina skolan pajar. Är likadant med grabbens stora lite äldre modell. Lagad två gånger redan. Och paj för tredje gången. Just i bygeln där nån plastbit pajar. Tråkigt på en annars skön rulle. Vi lämnar in våra trasiga Shimano hos Söders sportfiske (Före detta Berras). Är mycket enklare än att skicka själv. Fast du bor väl inte i dom krokarna.Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Henrik_Ljag var nyss in till min återförsäljare med min förbannade twin power som bygeln lossnar på hela tiden och han bad mej ringa till shimanos service center i malung. som om det skulle hjälpa men jag ska i alla fall försöka. är det nån som vet numret på rak arm?Allt eller inget är min filosofi!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Henrik_Lnä jag vet....i värsta fall får jag väl åka till västerås och lämna in den på berras där. det är då fan att en sån dyr rulle inte ska hålla bättre. rent pinsamt!sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Henrik_Lnä jag vet....i värsta fall får jag väl åka till västerås och lämna in den på berras där. det är då fan att en sån dyr rulle inte ska hålla bättre. rent pinsamt!
Jag samt några bekanta har den frambromsade modellen (4000FA) som kom för två år sedan och vi fiskar mycket med dom rullarna utan att ha några som helst problem. Jag är m a o lite nyfiken, vilken är det du har?
/D
Kommentera
-
Min Sedona 500F började bete sig konstigt igår. Vid invevning gick det "hackigt" stundvis, men ibland utan några problem alls. Är det ett kullager som håller på att ge sig? Jag har ju bara haft den sedan september 2003 så det vore ju ganska dåligt.Matpaus? Fisken kan ju finnas i nästa kast!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Henrik_Ljag var nyss in till min återförsäljare med min förbannade twin power som bygeln lossnar på hela tiden och han bad mej ringa till shimanos service center i malung. som om det skulle hjälpa men jag ska i alla fall försöka. är det nån som vet numret på rak arm?
Normark Scandinavia AB
Box 74, 782 22 MALUNG 0280-125 65
Lycka till!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 077 visningar
1 gilla
|