Vad kan man säja................. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad kan man säja.................

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vad kan man säja.................

är inte fiske ett av dom absoluta bästa intressen man kan ha!
    man får Kondition, frisk luft o en jävlar Adelinekick när något tungt suger på och kan man Komplettera med lite alkohol o flickor när man inte fiskar så kan väll inte liva bättre *hehe*
    Bodybuilding och specimenfiske Is The Shit!!!

Kondition kan jag väl inte hålla med om riktigt........
    Du menar väl när sliter sig genom skogar, isar mm. Men man får ändå ingen riktig kondition av det.

Kommentera

Det är klart att man får! fiske är härligt och nyttigt!om man ska slita ut sin kropppå något sätt så ska det vara genom att drilla fisk!

Kommentera

Nej, du har så fel! Du kanske inte idrottar så att du inte vet vad kondition är?? Kondition får du genom att tex springa långt. Inte att drilla en fisk.

Kommentera

kondition får man av att anstränga hjärtmuskulaturen! det gör man genom att tvinga hjärtat att pumpa ut mer blod till musklerna för att muskelcellerna som används ska kunna utföra cellandning och därmed få energi! man behöver inte idrotta för att veta det, det läser man i biologin! och jag menade att man får kondition av att vara ute och gå, som man gör mycket vid fiske. men visst får man kondition av att att drilla fisk också! allt som får pulsen att stiga!

Kommentera

Vet att jag fick träningsverk efter näst senaste isfisketuren. Knallade bra långt på isen i motvind ...
            C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
            Svar på vanliga frågor hittar ni Här
            Fiskesnacks regler hittar ni Här
            Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Det jobbigaste är att borra!

Kommentera

Originally posted by Foppa
                kondition får man av att anstränga hjärtmuskulaturen! det gör man genom att tvinga hjärtat att pumpa ut mer blod till musklerna för att muskelcellerna som används ska kunna utföra cellandning och därmed få energi! man behöver inte idrotta för att veta det, det läser man i biologin! och jag menade att man får kondition av att vara ute och gå, som man gör mycket vid fiske. men visst får man kondition av att att drilla fisk också! allt som får pulsen att stiga!
                Bra sagt Foppa!

Jag hade rejäl träningsverk i armar och ben efter våran tur i söndags!

Vi gick mycket och borrade massa j---a hål!

Så det är väl klart att det är bra för konditionen! Fråga vilken läkare som helst!

Du kanske inte får samma kondition som en elitidrottare, men jag tror inte att det var riktigt det jiggen ville få fram.

Om jag har rätt så tror jag att han menade att fiske är bra motion och att det är bra för konditionen! Och det är det verkligen...

Kommentera

Ja, ok då. Men man får i allafall inte en riktigt bra kondition. Men visst förstärker man musklerna.

Nu snackar vi vidare!!

Kommentera

Håller med dig jiggen. När jag skenade fram o tillbaka längs den småländska kustlinjen för att jaga örjan i höstas var jag riktigt trött när jag kom hem. Men det var det värt. Fiske är guld värt men komplementet flickor o alkohol är ju inte fel det heller. Men man ska passa sig för alkohol i kombination med fiske i synnerhet på senhösten då det är kallt i vattnet
                    Grönsaker är inte mat. Det är vad mat äter...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 279 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art
                    av .art