Jag var sur ett tag i höstas på dem, men har sedan dess glömt av det... nu kom jag på det igen och skrev vad jag skrev i omröstnings-tråden ang bästa fisketidning...
Jag, liksom många av er beställde tidningen tillsammans med deras prenumerations-erbjudande, jag valde spö + rulle. Till det tråkiga... Första turen med spöet, ett napp, en liten gädda på halvkilot, slirbroms och allt ställt löst, som alltid... Direkt när den hugger flyger spöet i delar (bryts på 2 ställen samtidigt) brottytorna är helt raka, som om man skurit av spöet där, utan tvekan konstruktionsfel...
så jag ringer upp, de ber mig skicka tillbaka spöet (detta var alltså i juni eller nåt förra året...) så det gör jag givetvis...
i Augusti har jag FORTFARANDE inte fått något nytt spö, jag ringer upp igen... han jag pratar med har ingen aning om vad som hänt, säger att de har skickat ett utbytes-spö till mig, bara att det datum han säger att det var skickat var innan jag kontaktade dom angående att spöet var trasigt... (jag mailade nämligen en fråga till dem ungefär en timme efter att jag ringde, så jag hade datum på mailet)
I alla fall, jag gick bort till mitt "serviceställe" och undrade om de hade haft något liggandes väldigt länge, och han sa att de hade haft ett gäng paket liggandes, men om nåt ligger mer än en månad skickas påminnelser och jag hade inte fått nån, i vilket fall så lät han mig komma bak och titta bland paketen... inget till mig...
jag ringer tillbaka med detta och han skulle kolla upp vad som kan ha tänkas hänt... har FORTFARANDE inte hört något av honom eller nån annan från det stället...
Hade det varit så att de glömt bort mig en gång, OKEJ... det kan jag leva med, men att glömma, ljuga och sen glömma igen... Nej!
Det är ju tur i oturen att deras tidning är så pass bra som den är i alla fall...
Jag, liksom många av er beställde tidningen tillsammans med deras prenumerations-erbjudande, jag valde spö + rulle. Till det tråkiga... Första turen med spöet, ett napp, en liten gädda på halvkilot, slirbroms och allt ställt löst, som alltid... Direkt när den hugger flyger spöet i delar (bryts på 2 ställen samtidigt) brottytorna är helt raka, som om man skurit av spöet där, utan tvekan konstruktionsfel...
så jag ringer upp, de ber mig skicka tillbaka spöet (detta var alltså i juni eller nåt förra året...) så det gör jag givetvis...
i Augusti har jag FORTFARANDE inte fått något nytt spö, jag ringer upp igen... han jag pratar med har ingen aning om vad som hänt, säger att de har skickat ett utbytes-spö till mig, bara att det datum han säger att det var skickat var innan jag kontaktade dom angående att spöet var trasigt... (jag mailade nämligen en fråga till dem ungefär en timme efter att jag ringde, så jag hade datum på mailet)
I alla fall, jag gick bort till mitt "serviceställe" och undrade om de hade haft något liggandes väldigt länge, och han sa att de hade haft ett gäng paket liggandes, men om nåt ligger mer än en månad skickas påminnelser och jag hade inte fått nån, i vilket fall så lät han mig komma bak och titta bland paketen... inget till mig...
jag ringer tillbaka med detta och han skulle kolla upp vad som kan ha tänkas hänt... har FORTFARANDE inte hört något av honom eller nån annan från det stället...
Hade det varit så att de glömt bort mig en gång, OKEJ... det kan jag leva med, men att glömma, ljuga och sen glömma igen... Nej!
Det är ju tur i oturen att deras tidning är så pass bra som den är i alla fall...
![Headbang](https://www.fiskesnack.com/core/images/smilies/headbang.gif)
Kommentera