Kommentarer ang fiske-feber - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kommentarer ang fiske-feber

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Kommentarer ang fiske-feber

Jag var sur ett tag i höstas på dem, men har sedan dess glömt av det... nu kom jag på det igen och skrev vad jag skrev i omröstnings-tråden ang bästa fisketidning...

Jag, liksom många av er beställde tidningen tillsammans med deras prenumerations-erbjudande, jag valde spö + rulle. Till det tråkiga... Första turen med spöet, ett napp, en liten gädda på halvkilot, slirbroms och allt ställt löst, som alltid... Direkt när den hugger flyger spöet i delar (bryts på 2 ställen samtidigt) brottytorna är helt raka, som om man skurit av spöet där, utan tvekan konstruktionsfel...

så jag ringer upp, de ber mig skicka tillbaka spöet (detta var alltså i juni eller nåt förra året...) så det gör jag givetvis...

i Augusti har jag FORTFARANDE inte fått något nytt spö, jag ringer upp igen... han jag pratar med har ingen aning om vad som hänt, säger att de har skickat ett utbytes-spö till mig, bara att det datum han säger att det var skickat var innan jag kontaktade dom angående att spöet var trasigt... (jag mailade nämligen en fråga till dem ungefär en timme efter att jag ringde, så jag hade datum på mailet)

I alla fall, jag gick bort till mitt "serviceställe" och undrade om de hade haft något liggandes väldigt länge, och han sa att de hade haft ett gäng paket liggandes, men om nåt ligger mer än en månad skickas påminnelser och jag hade inte fått nån, i vilket fall så lät han mig komma bak och titta bland paketen... inget till mig...

jag ringer tillbaka med detta och han skulle kolla upp vad som kan ha tänkas hänt... har FORTFARANDE inte hört något av honom eller nån annan från det stället...

Hade det varit så att de glömt bort mig en gång, OKEJ... det kan jag leva med, men att glömma, ljuga och sen glömma igen... Nej!

Det är ju tur i oturen att deras tidning är så pass bra som den är i alla fall...
    Fiskefokus - min alldeles egna fiskeblogg.

Vilket spö var det? Funderar på att prenumerera på FF och är intresserad av Watermark setet. Är det någon annan som har valt det erbjudandet och kan berätta om spöt? Hur är det att fiska med och har det varit något problem med det?
    Senast ändrad av GardenGnome; 2005-01-13, 18:37.

Kommentera

Ursprungligen postat av GardenGnome
      Vilket spö var det? Funderar på att prenumerera på FF och är intresserad av Watermark setet. Är det någon annan som har valt det erbjudandet och kan berätta om spöt? Hur är det att fiska med och har det varit några andra problem?

när jag startade prenumerationen fanns bara arezzo-setet...

Kommentera

har för mej att det finns en tråd med en lång recention av spöt
        my precious....

Kommentera

Är det bara jag som har haft något problem med Fiske-Feber, eller vet ni nån annan som haft liknande problem, det är kanske inte så många som skickar tillbaka en premie kan jag tänka, men när man ändå fick betala 400:- för det så...

Kommentera

Ursprungligen postat av Discharged
            Är det bara jag som har haft något problem med Fiske-Feber, eller vet ni nån annan som haft liknande problem, det är kanske inte så många som skickar tillbaka en premie kan jag tänka, men när man ändå fick betala 400:- för det så...

Skit i premierna, det måste väl vara tidningens innehåll som avgör köp eller inte?

Kommentera

Inga problem här varken med tidningen eller premier.

Kommentera

Premie

Visst kan man skita i om premien är bra eller inte bara tidningen är bra!
                Men om man betalat extra för att få en premie så ska man väl få det
                för annars kan man ju hellre bara betala för själva tidningen.
                Beställde själv tidningen med premie i sommras(buster jerk)
                räkningen kom fort som fan men premiein fick jag nog ringa o tjata om ett antal ggr och då fick jag fel premie,men det ordnade sig så småningom.
                För övrigt en bra fisketidning som går att läsa utan någon premie!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Linålen
                  Skit i premierna, det måste väl vara tidningens innehåll som avgör köp eller inte?
                  Nja, tidningen var på "test" visste ju inte om den var bra eller inte då den var helt ny...

tror att de tog 150:- eller nåt för 4 nr av tidningen och med premien jag tog gick det på 550:- om jag inte har fel...

Jag ska nog hiva iväg ett mail till dom idag, se om de har vett att svara...

Kommentera

Ursprungligen postat av Discharged
                    Nja, tidningen var på "test" visste ju inte om den var bra eller inte då den var helt ny...

tror att de tog 150:- eller nåt för 4 nr av tidningen och med premien jag tog gick det på 550:- om jag inte har fel...

Jag ska nog hiva iväg ett mail till dom idag, se om de har vett att svara...

Stå på dig!

Betalar man för något, ska man få en vara som fungerar.
                    Det är så tråkigt när man reklamerar .... man ringer och ringer men de skiter fullständigt i det

Lycka till!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 181 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art