Fiskesugen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesugen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskesugen

Sitter på jobbet och är enormt fiskesugen. Varför är man alltid som mest sugen när man inte kan? Är bara tvungen att skriva av mig i hopp om lite sympati och medömkan. Om inte annat kan ni ju alltid ljuga lite för mig eller ge lite bra tips. Imorgon ska jag jobba natten så då blir det fiske på dagen. Min papegoj-färgade Zalt har hittils gått bet men den får en ny chans imorgon. Det kan iofs var så att den färgen inte passar i den sjön jag fiskar i. Annars brukar en blå/blank Hammer ge nån liten gädda så det är väl blanka drag som är medicinen i det skitbruna vattnet som sjön innehåller. Kan tillägga att den största gädda jag tagit i denna sjö ligger på blygsamma 1.8kg så jag är ju inte bortskämd med stora gäddor direkt. Imorgon ska jag fan testa sånt jag alldrig testat förut. Man får ju ofta höra att man ska fiska närma botten i jakt på dom stora men denna sjös botten är så dyngig så det är rent hopplöst. Får bara en massa skit på kroken. Jaja, det är bara att bita ihop imorgon ska jag ta minst 2 gäddor. Ja, det är mycket för mig
    Får väl flytta härifrån.

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
64 svar
15 282 visningar
1 gilla
Senaste inlägg .art
av .art