Tips: Billiga spinnare - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips: Billiga spinnare

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tips: Billiga spinnare

Skratta inte, men för er som fiskar med spinnare, här kommer ett tips på billiga spinnare, som trots att de kommer från Rusta (som sagt, skratta inte!), faktiskt fungerar hyggligt, och för 7:45 kr så har man väl inte så mycket att förlora om man testar dem. Här är en bild på hur de ser ut, den i mitten (12 gram, de andra väger 10 och 14 gram) går förvånansvärt bra i vattnet (har inte testat de andra två än). Så de som bor nära en Rusta-butik kan ju åka dit och köpa några, som sagt, det är inte mycket pengar om ni nu inte är helt nöjda.
    Bifogade filer
    Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

HeHe frågan är ifall dom funkar . reflex är inte så farligt dyra och dom e ju effektiva. skriv i tråden när du testat dom och ifall du fick något på dom
    //Me

Kommentera

De kostar alltså 7:45 för alla tre spinnare i en och samma förpackning, inte styck. Och visst funkar de, jag har fått några abborrar på den modellen som är i mitten på bilden (de andra två har jag inte testat än), den går fint i vattnet dessutom. Så 7:45 för tre spinnare är inte så mycket, det får man ju inte ens en kvällstidning för.

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

aha trodde de va styck. men är de tusenbröder du får upp som abborrar eller?
        //Me

Kommentera

Mest tusenbröder men det beror inte på betet utan på vattnet skulle jag tro, det blir samma resultat med Reflex och Myranspinnarna med. Men å andra sidan är den mesta fisken jag får relativt småväxt, oavsett art, så har det alltid varit.

Kommentera

är det en liten sjö eller? kanske ska flytta plats på båten. du måste ju ta ditt fega PB på gädda också
            //Me

Kommentera

Torkar du inte av dom efter användning är dom helt igenrostade nästa morgon =) Hade några styck sådana, man fick veva väldigtr fort för att få dom att spinna, och sen rostade dom sönder med

Kommentera

Satsa på kvalitet, det e det enda som håller!
                sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Hundersmarck
                  är det en liten sjö eller? kanske ska flytta plats på båten. du måste ju ta ditt fega PB på gädda också
                  Det är mest fjärdar jag fiskar i och det finns stor fisk där, problemet är att jag inte har nån båt utan för nöja mig att stå på land och kasta, och kryddat med allmänt oflyt (den som står bredvid kan dra stora gäddor medan jag inte får ett hugg) så gör det ju inte saken bättre. Normalt använder jag kvalitetsgrejer med och inte Rustas prylar, så jag kan inte skylla på det, det var mest en kul grej med deras billiga spinnare. Men visst ska jag sätta nytt PB på gädda, nån gång! Vänta bara så kommer jag med en rapport! (men det kan dröja nåt år eller så)

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                  64 svar
                  15 281 visningar
                  1 gilla
                  Senaste inlägg .art
                  av .art