snäjk i vänersborg - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

snäjk i vänersborg

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• snäjk i vänersborg

jag och en kompis som jag lurat på och börja fiska åker till snäjk för och kolla lite saker som han kan behöva som nybörjare, jag får säga att surare och mera besvärad personal tror jag inte har varit med om. vi blev förbannade och åkte där ifrån utan och köpa något.

Jag brukar åka dit när jag behöver något men personalen är inte speciellt engagerad.
    Vet jag vad jag ska ha är det ok men vill man diskutera eller fråga om något finns det bättre ställen.
    Däremot kan jag tipsa om att åka dit om de har auktion på prylar och kläder, tror det kan vara någon gång per år....det kan finnas fynd!

Kommentera

Det är synd att det är så för dom vinner inte mer folk som handlar där med den attityden, men dom är ju nästan ensamma i 3-stads området så då går det väll bra och missa en kund.

Kommentera

jag va på snäjk förra helgen. har innan tyckt att de vart en bra affär. frågade lite om ett spö jag va riktigt intresserad av men fick riktigt dålig service. handlade lite små saker jag inte behövde fråga dom om och tänkta att jag handlar spö på olssons i tibro istället. synd för har annars tyckt att de vart en riktigt bra affär och stor butik. blev lite små besviken faktiskt.

Kommentera

Det får nog bli att jag väntar och åker till Göteborg och handlar mer på en gång, om det inte är något akut jag behöver.

Kommentera

Kul o höra att de e fler som tycker att personalen är ointresserade av kunderna i butiken,har ni provat o pruta på priserna någon gång ? jag har prutat ett antal gånger när jag har tänkt o handla för typ 2000 kr elr mer men jag har fått samma svar varje gång att de e priset på lappen som gäller.
            Jag har slutat o handla på snäjk nästan helt de e bara magott som köps där för min del,jag kan rekommendera El-Ge i Göteborg när de ska handlas fiskegrejor,där bemöts man av trevlig o kunnig personal som frågar om man behöver hjälp även om de vet att man hittar själv,de går o diskutera priserna me dom elr att man kan få någon extra pryl på köpet,
            om de e så att ni vill handla från en butik som bryr sig om sina kunder så åk till EL-GE.
            Vattnet e alltid blött

Kommentera

Kan hålla med dig om El-Ge i göteborg. toppen butik. riktigt bra och trevlig personal. och dom har de man frågar efter och är riktigt hjälpsamma utan att det blir jobbigt och överdrivet. dock inte där jag brukar handla men 5 upp för El-Ge göteborg.

Kommentera

Ja att komma in i en butik och behöva ursäkta sig för att någon ska ge ett snäsit svar kan kvitta, jag tycker att killarna på Björlanda sportfiske jäkligt trevliga, EL-GE vad det länge sedan jag var hos men dom är bra med. Det är nog värt och åka den biten extra för att bli väl bemött och få bra priser.

Kommentera

Tacka vet jag den tiden som Vargöns järnhandel hade en välsorterad fiskeavdelning med kunnig och engagerad personal, det var tider det!.....och många år sedan....

Kommentera

Vargöns järnhandel var bra, men jag tror det är några av dom som är som är på snäjk men dom verkar ha tappat gnistan helt med det som dom jobbar med. Jag kan inte bli klok på att det inte bär sig med en fiske affär runt uddevalla området. Det är ju tre stycken olika som har försökt under en 10 -12 års period och alla har lagt ner ganska fort.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    115 svar
                    23 846 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Reekie
                    av Reekie

Startad av kenwald, 2023-06-29, 10:00
                    13 svar
                    1 008 visningar