Recension www.fiskeshop.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Recension www.fiskeshop.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Recension www.fiskeshop.se

Här följer hela min process hos QW fiskeshop:

Skickade 27/12 ett mail och frågade vad frakten på ett spö och en rulle skulle gå kosta. Fick svar samma dag av en Håkan som var väldigt trevlig. Då väntade jag bara på att det skulle klirra i kassan innan jag kunde göra beställningen. Beställningen gjordes den 3/1 och jag la även till en jiggbox.
    Direkt efter ordern kom en orderbekräftelse som vanligt och den var hyfsat lätt läst. Mailade dom den 5/1 och frågade om dom redan hade skickat ordern eller om dom kunde lägga till en käftöppnare. Fick inget svar tyvärr men det behövdes inte heller. Time would tell.
    Väntade några dagar och checkade sedan in på deras sida och kikade på hur lång leverans tid dom hade som standard. Det stod att 5-10 arbetsdagar var det normala. Kollade då på kalendern och märkte att jag hade beställt på en rätt så dålig tidpunkt, just före trettondagshelgen så då var det många röda dagar. Väntade tills 21/1, 10 arbetsdagar efter beställningen, och då kom det en avi till ett paket fiskeutrustning som jag hämtade ut genast. Grejorna var väl paketerat i en tjock tub med mycket "bubbelplast" i kanterna och runt grejorna. Rullen hade dom tagit ut ur lådan för att få plats med i tuben. Lådan hade dom vecklat ut och vikt in i tuben. När man sedan vek ihop kartongen igen så var det några veck på sidorna med det spelar inte så stor roll tycker jag. Om dom inte vikt den så skulle dom fått byta ut tuben eller skickat det i två kollin, kanske dyrare för mig.

+Lättnavigerad hemsida
    +Pålitlig leverans
    +Bra paketerat, ingen risk för transport skador

-Lång leveranstid
    -Frakten är inte inräknad i priset man får se i orderbekräftelsen
    -Inga flätlinor i deras sortiment

Mitt slutbetyg blir: 1665/2775 ( 3/5 )

Vad ska man säga.

Du hade förmodligen tur. Förr förra året beställde jag, i början av december, ett jigspö och en rulle från en web-butik. Julklappen till brorsan kom efter jul i TVÅ paket vilket betydde att frakten blev på över två hundra kronor. Hur var deras spön?

/Pred

Kommentera

jag köpte diablo II ultra light spin och jag har bara känt på det men det kändes jätteskönt! Tunn lätt klinga och ett skönt korkhandtag. Från vilken webbutik beställde du?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
      117 svar
      24 263 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg jimmy85
      av jimmy85

Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
      6 svar
      1 203 visningar