Sporting.se? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sporting.se?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Storborre Visa inlägg
    Slutade handla hos Sporting för nått år sen vare sig det är webb eller fysiskbutik. Handlade en hel del både på webben och fysiska butiken men efter Dansken betedde sig riktigt svinigt slutade jag "sponsra" hans plånbok.

Gick in i fysiska butiken och möts av en trevlig personal som hejar på mig, efter en liten stund frågar han om jag behöver hjälp. Svarar att jag kollar runt/myser i butiken och sen ska jag handla lite flugbindning. Går runt i butiken som är en av dom roligaste butikerna att gå runt och drömma om alla möjliga fisken. Ytterligare några av personalen möter jag i butiken som är supertrevliga och frågar om jag hittar det jag söker samt vi pratar om fiske.

Dansken själv sitter i kontoret och pratar högljutt eller rättare sagt skriker i telefonen så det hörs i halva butiken. Det har kommit i en till kund så vi är två i butiken och vi båda går runt i flugbindnings avdelningen. Grabbarna har fått mat, sätter sig och käkar men innan det säger dom att det är bara hojta till om det är nått så hjälper vi till. Dansken kommer ut i butiken hejar på mig och andra kunden. Han tittar runt och ser att grabbarna sitter och käkar, mumlar nått för sig själv. Sen börjar han gnälla på personalen så att alla hör. Fan dom kan sno vad som helst och ni bara sitter på era jävla feta arslen. Ni gör inget annat än käkar och blir feta jävla as. Bryter in emellan och säger "Det är lugnt, dom har pratat med oss och frågat om vi behöver hjälp" Dansken fortsätter att skälla på personalen "Era jävla fittor, feta arslen" och annat liknande.

Gick från butiken, handlade inget och sen dess har jag inte handlat eller nånsin kommer att handla från han. Vet inte om hans personal varit dålig, lat eller annat som en chef irriterar sig på MEN man tar det aldrig inför kunder och ABSOLUT inte bete sig såhär.
    Han om nån vet väl hur man blir till feta as, det feta aset. Men ska man klaga på andras feta arslen så kanske man borde vara i bra form själv...
    Hette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...

Kommentera

• Jösses?!

Kommentera

• Det som är viktigt oavsett branch. Skäll inte och läxa upp din personal framför kunder även om de i vissa fall kanske förtjänar det. Är otroligt oproffsigt enligt mig. Och som kund ska man verkligen fundera på om man vågar handla i en sådan butik. Hur kommer du bli bemött den dag du reklamerar en produkt?

Kommentera

• Personligen har jag bara svinbra erfarenheter av sporting, köpt både st Croix spö, bull dawg spö, och ett gäng riktigt roliga wobblers och jerkbaits genom åren, sist nu innan jul några cobbs beten. Alltid snabba leveranser och personlig service när jag kontaktat dom. Dansken har varit suverän i sitt bemötande tycker jag. Men å andra sidan upplever jag det från dom flesta butikerna jag handlat i från. Dock är väl el-ges i princip döda. Min absoluta favorit på 80-90 talet. Deras katalog var ju bättre än fib-aktuellt.

Kommentera

• Men var det inte ägarbyte där eller på gång ?

Kommentera

• Ursprungligen postat av Sundström76 Visa inlägg
              Men var det inte ägarbyte där eller på gång ?
              Han sålde väl fysiska butiken om jag minns rätt. Driver fortsatt sporting.se men enbart som webbutik.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Grejo Visa inlägg

Han sålde väl fysiska butiken om jag minns rätt. Driver fortsatt sporting.se men enbart som webbutik.
                Stämmer. Jag vill minnas att han skulle rikta in sig mer på custom- och high-end prylar på sporting. Lite mer sådant som inte finns i alla butiker.

Kommentera

• Beställde från sporting senast under black friday. Funkade som vanligt klanderfritt.
                  Bara ett kast till..

Kommentera

• Sporting är absolut, utan tvekan, med god marginal den i särklass värsta handlaren jag har handlat av någonsin. Inte bara inom sportfiske utan alla kategorier.

Jag kör omvägar för att inte köra igenom Örebro på grund av deras oöverträffade inkompetens.
                    Hette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...

Kommentera

• Ursprungligen postat av Låg_Profil Visa inlägg
                      Sporting är absolut, utan tvekan, med god marginal den i särklass värsta handlaren jag har handlat av någonsin. Inte bara inom sportfiske utan alla kategorier.

Jag kör omvägar för att inte köra igenom Örebro på grund av deras oöverträffade inkompetens.
                      Oj, extremt. Lust att utveckla din input?

Bara ett kast till..

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      115 svar
                      23 930 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Reekie
                      av Reekie

Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 194 visningar