Sporting i Örebro?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sporting i Örebro??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av sirfremas
    Det är en av dom tidigare porsonalen som öppnar och jag vet inte vart bara att det öppnar i mitten av april.

Detta är ju underbart, hoppas att dom slänger upp hemsidan snart igen me i så fall
    www.specimenhunters.se
    "Big carp are very seldom caught in winter.. and that also goes for spring, summer and autumn"

Kommentera

Jag tror inte det kommer heta sporting igen men det enda jag vet är att han kommer sälja fiskegrejer. Vad för grejer det beror väll på vad folk vill ha han har ju jobbat där så han vet väll vad folk är ute efter

Kommentera

Ursprungligen postat av SirFremas
        Jag tror inte det kommer heta sporting igen men det enda jag vet är att han kommer sälja fiskegrejer. Vad för grejer det beror väll på vad folk vill ha han har ju jobbat där så han vet väll vad folk är ute efter
        Håll oss gärna uppdaterade i ämnet! Vem av de gamla anställda är det som öppnar den nya butiken?
        http://vassrycket.blogspot.com/

Kommentera

Det är lasse som öppnar den nya det jag vet har jag berättat om här på forumet men hör jag någe nytt så skriver jag

Kommentera

Synd att sporting har kursat, de hade mycket trevliga meteprylar som man inte kunnde hitta någon annanstans I närheten. Men jag har hört att de skulle börja med lite mete prylar på östlunds ute på granngården.

skitfiske på er

Hällmark

Kommentera

info

Var bara lugn affären som öppnar på norr i den gammla godis butiken kommer sälja metprylar fasst inte med lika stort utbud eftersom butiken är ganska liten. Butiken kommer heta "Nya Sporting" men garantier på spön och presentkort kommer inte att gälla det är synd men sant så ni som har presentkort så är det bara att riva och slänga Butiken öppnar ca den 15 april i den gammla godis affären på norr
              “No, this is not a good place for psychedelic *****. Reality itself is too twisted.”

Kommentera

Ursprungligen postat av SirFremas
                Var bara lugn affären som öppnar på norr i den gammla godis butiken kommer sälja metprylar fasst inte med lika stort utbud eftersom butiken är ganska liten. Butiken kommer heta "Nya Sporting" men garantier på spön och presentkort kommer inte att gälla det är synd men sant så ni som har presentkort så är det bara att riva och slänga Butiken öppnar ca den 15 april i den gammla godis affären på norr

Skitbra, vet du om det kommer finnas någon hemsida?
                www.specimenhunters.se
                "Big carp are very seldom caught in winter.. and that also goes for spring, summer and autumn"

Kommentera

Intressant....

Tittade på Pop Up Tackle's hemsida.
                  På kontaktsidan står adressen Hjortstorpsvägen 31.
                  Det är gamla godisbutiken.

Kommentera

PopUpTackle

De lär enligt "snack" ha hyrt in sig i den nya butiken som lasse kommer att öppna i april. Det kommer nog att bli trångt för det är en oerhört liten butik jämfört med gamla sporting.

OBS! info enligt rykten, vet därför inte om det är sant ;-) men allt lär väl inte vara "snack".

Kommentera

det senaste jag har hört nu är att all som har presntkort får gå till polisen det är det enda sättet att få ut sina pengar igen.
                      “No, this is not a good place for psychedelic *****. Reality itself is too twisted.”

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      115 svar
                      23 776 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Reekie
                      av Reekie

Startad av kenwald, 2023-06-29, 10:00
                      13 svar
                      987 visningar