Super service!!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Super service!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Super service!!!!

Hej!

Hörde att www.pejfiske.se nu bjuder på fraktkostnaden om man beställer för över 250kr. Det kallar jag service...de har även redan låga kostnader så nu finns det nästan ingen anledning att köpa från nått annat dyrt ställe...speciellt inte när lagret växer.

Bra initiativ pejfiske...mer av sånt!!

MVH Mikael, En tidigare kund som definitivt återkommer!

Folk brukar ogilla smygreklam här. Men det där var bara för mycket!

Kommentera

smygreklam?
      Om han är nöjd med hur en affär bahandlar en, hur kan det vara "för mycket"?
      Trodde man fick utrycka sitt ris och ros gällande handlare, utan att folk skall lägga sig i och kommentera "fel" saker. som du gör i detta fall.
      Låt killen tycka att denna handlare är bra.

/
      Wildcard

Kommentera

Ursprungligen postat av Mikael
        Hej!

Hörde att www.pejfiske.se nu bjuder på fraktkostnaden om man beställer för över 250kr. Det kallar jag service...de har även redan låga kostnader så nu finns det nästan ingen anledning att köpa från nått annat dyrt ställe...speciellt inte när lagret växer.

Bra initiativ pejfiske...mer av sånt!!

MVH Mikael, En tidigare kund som definitivt återkommer!
        Be dom slänga in en annons här så det inbringar lite cash tillfiskesnack med!
        sigpic

Kommentera

Servicen kanske kommer till av allt supande?
          The alt.usenet.rulez.is.the.king FAQ
          Hakkaa päälle!Saatanan Usenet Rulez, sauna ei ole tarpeeksi kuuma.Kanna sisälle lisää pontikkaa, akka, pikinpäin!Perkele alt.usenet.rulez.is.the.king!
          Klickbara länkar följer nedan
          Nattplockad mask
          Gädda äter Sissy
          Abborre vs mask
          Abborre vs mört
          Måånga gäddor samlade vid betet
          Gädda äter gädda
          Spännande fiskemetod efter gädda
          FS SPARADE TRÅD
          Laxhugg!

Kommentera

Vi har varit i kontakt med Bergman angående banner men det var innan flytten och vi skall prata mer med honom när allt lugnat ner sig lite.
            Vad gäller dessa inlägg så har PEJ fiske och fritid bett våra kunder berätta att vi finns och vad dom tycker om vår service m.m

Ursprungligen postat av Flodebanan
            Be dom slänga in en annons här så det inbringar lite cash tillfiskesnack med!

Kommentera

Kalla det vad du vill!!!

Ursprungligen postat av SMaster
              Folk brukar ogilla smygreklam här. Men det där var bara för mycket!
              Trodde du att jag var med i firman eller? Det är jag inte men jag känner två av grabbarna som har det och du kan kalla det smygreklam om du vill men jag säger bara vad JAG TYCKER! Skulle aldrig "hitta på" något för att gynna andra och sätta mitt eget rykte på spel!

Jag har handlat där, är mycket nöjd med grejerna jag köpte och fick de dessutom inom 2 dygn!!! Det är inte många handlare som kan säga att de har den leveranstiden! Om det dessutom har blivit fraktfritt så är det ännu bättre.

MVH Mikael

Kommentera

Trodde du att jag var med i firman eller? Det är jag inte men jag känner två av grabbarna som har det och du kan kalla det smygreklam om du vill men jag säger bara vad JAG TYCKER! Skulle aldrig "hitta på" något för att gynna andra och sätta mitt eget rykte på spel!

Jag har handlat där, är mycket nöjd med grejerna jag köpte och fick de dessutom inom 2 dygn!!! Det är inte många handlare som kan säga att de har den leveranstiden! Om det dessutom har blivit fraktfritt så är det ännu bättre.

MVH Mikael
                Näe kanske inte så många handlare som fixar det inom två dygn, men det gör iaf även attitudebaits oxå =)
                Men jag tycker det är bra att man tipsar om mera bra ställen inget fel me det!!

Kommentera

MVH Mikael
                  Tyckte det lät lite för mycket som en reklamsnutt på radion för att kännas riktigt. Lite för likt fishit reklamen på planket för min smak bara.

Men, men; jag det kanske bara är jag som är lite grinig idag. Har haft en rätt tung dag

Kommentera

Kanske flytta tråden till redskapshandlar forumet?
                    How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    115 svar
                    23 768 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Reekie
                    av Reekie

Startad av kenwald, 2023-06-29, 10:00
                    13 svar
                    981 visningar