HJÄLP! glömt namnet på TV-serie.. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HJÄLP! glömt namnet på TV-serie..

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• HJÄLP! glömt namnet på TV-serie..

Hej, söker namnet på en TV-serie som jag tror gick på discovery för inte så många år sedan. Handlingen är ungefär att två killar tävlar mot varandra och i början av programmet får dom välja mellan olika föremål att ta med såsom tält eller krokar, men allting kostar poäng vilket man får genom att fånga fiskar. De två tävlande blev alltid avsläppta på olika ställen men bytte plats i mitten av programmet. Dom var dessutom tvungna att bara äta det som dom hittade eller fångade.

Någon som vet vilken serie jag pratar om eller kanske till och med vet namnet på denna serie??
    All hjälp uppskattas!!

MVH

Felix.

Har för mig att serien heter reel wars, om det hade ett annat namn i sverige vet jag inte.

Kommentera

Tackar så hemskt mycket! nu kommer jag då med en följdfråga: Någon som vet vart man kan se denna serie? dvd, nedladdning eller stream spelar ingen roll. Vill bara se den så j#vla gärna av någon anledning...

Kommentera

Kommer också ihåg denna serie, gick den inte på tv4 sport ett tag också? Kan ha varit en ripoff i England jag tänker på dock.

Hittade du namnet?

Kommentera

Jo namnet var reel wars, serien var engelsk eller irländsk tror jag. Dock hittar jag inget spår efter att kunna köpa, streama, ladda ner eller att bara kunna se något klipp från serien... Googlar tills fingrarna blöder!

Kommentera

Skrev just ett medellande till Discovery sverige på facebook: Felix Jäderhar gjort ett inlägg på‎Discovery Channel Sverige
            några sekunder sedan
            Hej, söker information gällande en serie som gick på Discovery i början på 2000-talet vid namnet "reel wars". Efter att googlat i circa en timme hittar jag endast forumtrådar om folk som söker efter denna serie och hur man kan få tag på den. Jag undrar också vars man kan få tag på den, finns det någon dvd att köpa eller går den att streama någonstans? Kommer programmet någonsin sändas igen?
            MVH

Kommentera

det är så lustigt, jag satt för nån vecka sen och tänkte på det där programmet jag med! Skulle väldigt gärna vilja se det igen. Fick du nåt svar från Discovery?

Kommentera

Nej, fick inte något svar vilket är synd.. skulle ge mycket för att få se den serien igen!

Kommentera

Haha, fan vad kul den serien minns jag också! Ffa när en av de två lyckats smuggla med sig en trekrok och fick avdrag för det, inte särdeles sportsligt.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
                  12 svar
                  1 505 visningar
                  3 gillar
                  Senaste inlägg Piscantur stercore  
                  Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
                  7 svar
                  1 306 visningar
                  1 gilla