Erik Walmann: en vakker avslutting på 2011 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: en vakker avslutting på 2011

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: en vakker avslutting på 2011

Å få lov til å ha med innehaver av NR på gjedde på en tur i hans rike er ingen dårlig avslutting på året.
    For meg var det spennende å se litt hvordan Petter dorger efter gjedde.
    Jeg hadde gleden av å hilse på Petter første gang i våres under Nitelva fiske, siden har det blitt en tur til Gullgjeddas-rike, attitude og i dag Øyeren

Det er ingen tvil om at jeg har mye å lære når det gjelder dorging og det er nok ikke så vanskelig å forstå at noen får mye og stor fisk mens andre igjen sliter litt mer.

Og ha hjernen på bete ............
    Petter bruker båten utrolig mye og på strekkninger jeg kanskje ha villet brukt 10 minutter så bruker han kanskje 15 min. Svinger hit og ditt, mye mer ekstremt til å følge kanter og mulige standplasser for gjedda. Og da var liksom ikke så jeg gjorde i buksa da det første hugget og det eneste kom på en av stengene til Petter.
    101cm og 6,7 kg på et nyinnkjøpt bete fra sist attitudebaits tur.
    fargen den tok ser dere på bilde lengre ned.

Musky Innovations Deep Invader

En flott dag som sagt.
    Det verste var at vi nesten ikke tok oss hemmat.
    Isen hadde klart å legge seg i løpet av dagen, så på vegen hjem ble det isbryting.

Fikk teste en del nytt i dag både jeg og Petter.

Denne paddletailen til svartzonker kan bli spennende. Veldig vrikkende i gangen.
    Mer rulling en for eksempel big paddletail fra jeff Boggs.
    Men den kan ikke fiskes veldig fort da går den som en propell rundt og rundt.
    Men kan bli en må ha i kasse til nitelvafiske og ellers til alt annet der hastigheten ikke blir for høy.

Man må ha hjernen på bete...........

At isen skulle legges seg under dagen kom som en overraskelse gitt.
    først kom isen, så kom hugget.

I morgen er det ikke mulig å kjøre båt eller fiske i dette område.
    Så raskt som isen la seg på dagen i dag så vil jeg tro det blir umulig i morgen.
    Så kan se ut som båtsesongen rett og slett ble avsluttet i dag.

Takk for en flott tur Petter og det er f*** meg gøy å se hvordan du jobber med båten for å få betene til å gå i de riktige områder.

Fikk hilst på Thile i dag også. Han sto å fotograferte når vi la til på Fetsund lenser.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...