Svenska gäddklubben: Marandets middag - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Svenska gäddklubben: Marandets middag

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Svenska gäddklubben: Marandets middag

Oj vad fiskehistorierna haglade under middagen efter årsmötet för gäddklubben. Den ena värre än den andra. Mat och dryck passerade våra matstrupar med full fart. Det smakade strålande.
    Självklart marade vi “tjuvfiskarna” under hela middagen (läs tidigare blogg). De torra skämten var nästan olidliga att höra. Men kul hade vi.
    Sen när alkoholen verkligen började kicka in, så försvann det sista lilla vettet ur grabbsen. Fan vad de började mara mig för min nyfunna fjälla, Sussi Stridh. Den ena grovheten efter den andra, avlöste varandra. Ordföranden läxade upp mig för att jag fjollfiskade regnbåge med min älskling nyligen. Jag fick ta emot mycket skit…
    Men allt var ändå sagt med kärlek och till slut skålade dem för mig och min stora kärlek. Tack boys!
    Nej, även om vi hade roligt så är det dags att börja göra kvällen. Imorgon är det dags för den prestigefyllda KM-tävlingen. Må bäste gäddnörd vinna…
    Felix Rimfrost
    www.svenskagaddklubben.com

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Hårda Hugg, Mjuka Returer!

Lasse B
    Kassör, Medlemsansvarig SGK

http://www.svenskagaddklubben.se/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...