Erik Walmann: En helt nytt vann som ble en bomtur. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: En helt nytt vann som ble en bomtur.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: En helt nytt vann som ble en bomtur.

Har mange mange ganger kjørt for bi dette vannet for å komme meg til andre vann.
    Men aldri stoppet å testet her.
    Som liten gutta var vi ofte her å bada, men heller ikke den gangen var det snakk om å prøve å fiske er.
    Vannet er nok mer kjent for fin abbor en store fine gjedder, men med lange sivbelter som strekker seg langt ut i vannet så har det alltid virket spennende.
    Og i dag valgte jeg å ta turen, da slipper man i hvert fall å lure så mye mer.
    Kan med en gang si at det ble en bomtur.
    Det var ikke så mye å se på loddet, og vannet er rimelig monotont selv om det er en del kanter så ble jeg liksom ikke veldig gira.
    Jeg hadde et hugg da jeg var i fred med å legge ut, jeg sto med lina å hånda for å sette på paravanen. kjente det drog til men skjønte ikke helt hva det var, så gjorte jeg et par "jerk" i line og da hugg det igjen, prøvde å gjøre et "mothugg" med hånda men det ble med hugget.
    Michael var med og det var han som skulle få gleden av å ta den ene fisken vi fikk i dag.
    Gjedde hadde nok en vekt som lå ca 17,5 kg under Roger sin monster fisk.
    Det er nok flere som fisker gjedde i vannet, noe Michael fant bevis på.
    Han klarte å huke på en rappal magnum.
    Men selvlaget fortom som ikke var laget av en nybegynner.
    Det ble med dette, denne dagen.
    Men nå vet jeg neste gang jeg kjører forbi at det er det smarteste man kan gjøre med dette vannet, altså kjøre forbi og videre til neste vann.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...