At denne nyheten fra Strike Pro dykker dypt er det ikke vanskelig å forstå, men hvor dypt vet jeg ikke enda. Jeg kjenner en kar som har hatt meget bra fiske med dyptgående wobblere i et vann ikke alt for lang fra Flateby :-))
Skjea på denne er kraftig, veldig kraftig.
Ikke bare er den bred å lang men den er tykk.
Nå er det jo ikke alltid smart å synse (selv om sikkert mange føler at jeg gjør det hele tiden uten å fatte det selv hehehe) men den har rasslekuler som ligger i kammer langs kroppen, noe jeg kanskje tror har med at denne er bygd slik at den skal smelle i bunn i ny og ne.
Så ønsker man å pløye ny mark så tror jeg denne bokstaveligtalt gjør den jobben for deg.
I morgen skal jeg på en helt ny sjø og det skal bli gøy å se hvordan denne vil funke.

Skjea på denne er kraftig, veldig kraftig.
Ikke bare er den bred å lang men den er tykk.
Nå er det jo ikke alltid smart å synse (selv om sikkert mange føler at jeg gjør det hele tiden uten å fatte det selv hehehe) men den har rasslekuler som ligger i kammer langs kroppen, noe jeg kanskje tror har med at denne er bygd slik at den skal smelle i bunn i ny og ne.
Så ønsker man å pløye ny mark så tror jeg denne bokstaveligtalt gjør den jobben for deg.
I morgen skal jeg på en helt ny sjø og det skal bli gøy å se hvordan denne vil funke.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)