Etter skandale turen forrige helg, skulle det liksom taes revansje denne helga! Flere av kara hadde tatt bra med fisk og Isærs Roger som virkelig lyktes med sin satsing! Grattis Jooogi.

Helga begynnte med litt utstyrssjekk og båt utsett lørdag aften for så å hilse på gutta som var på plassen denne helga..

Mannen i bildet heter Anders og hadde fått fisk på 9,3 denne dagen! En riktig fetknopp fisken altså!

Morten får støtt fisk men var ikke spess fornøyd med dagen! Dagen er vist ikke komplett uten en ti kilos lengre.

Ståle Olsen hadde desverre hatt en treg dag..

Det ble konsumert div mat og fludium før Roger og jeg losjerte oss inn hos far til Roger for natta. Jeg hadde godsaker (trudde jeg) i kjølebagen og hadde gledet meg i lengre tid til å sette tenna i en godt modnet rakørret med, lefse, godt smør, seter rømme og rødløk til, men nei All garnityr lå igjen i bilen, det å spise rein rakørret blir i drøyeste laget selv for meg! Uansett det ble spandert spekemat og brød så vi vi ble da gode og mette likevel.
Opp tidlig til et tåkelandskap som inbydde til litt foto.

Bildene var vel det eneste som ble possitivt med denne dagen..
Da det for to dager siden og hele forrige uke hadde vært bra fiske var det i dag nesten umulig! Eneste fisken jeg vet om var det Morten som fikk på 8,3kg.. Jeg mista en fisk etter 15min fiske som hadde gått inn i historien som min desidert største gjedde noensinne! JA jeg mista en diger fisk! Etter så jævlig mye strul i det siste hadde jeg ENDELIG sjansen på ei purke av dimensjoner, men nei.. NEIDA, Jeg innfant meg straks med at slik er det, men jeg kjenner nå i ettertid at det var sinnykt surt! Fisken tok 'agn presantert i sakte fart over ca 20m, Jeg vil ikke anslå no vekt men det er den største gjedda jeg har sett live hvertfall!
Fortsatte å kjøre området grundig uten hell, hadde ett utras til på agn men den slapp før jeg rakk tilslaget. fiska siste timen med Jeff boggs hadde også her et bom hogg, fisken tok boggsen akkurat i det jeg var ferdig med et pull og var på vei ned med stanga ble vanskelig med motthugg så fisken slapp!

Kjenner jeg er litt forsynt med motgang nå!
Neste helg blire Sverige tur! Rapport kommer
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)