Fiske-Feber Förlag: Watch out Bauer-Boy! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske-Feber Förlag: Watch out Bauer-Boy!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiske-Feber Förlag: Watch out Bauer-Boy!

Nogle gang, når det bliver svært med fisketiden, må man kompensere lidt hjemme ved fluestikket, mens kone og børn sover. Så binder jeg geddefluer, forsøger at videreudvikle lidt i forhold til seneste tures modeller – ikke fordi de nødvendigvis fanger flere fisk, det vil jeg bare gerne have lov at bilde mig selv ind, at de gør. Så er det jo som sagt lidt som at være på fisketur – når man sidder der ved stikket og designer, mens resten af huset sover.
    Mange hundrede kilometer væk sidder min ven, geddeflueeksperten Niklaus Bauer, af og til og gør det samme. Så fotograferer vi lidt med iPhonen og sender billeder til hinanden af seneste Gedde-killer Turbo GTI modeller. Jeg har vist nok inspireret Niklaus til stinger krog og flatwing fjer, mens han har lært mig at løfte vingen med bucktail og lave lette hoveder af fåreskind – så jeg slipper for løsninger mid lim, der ofte er besværlige, uholdbare og tyngende.
    Nu falder temperaturen, og det varer ikke længe, inden de seneste modeller bliver prøvekørt. Shit, de ser frække ud. Jeg ville blive nervøs, hvis jeg var gedde. Og især hvis jeg var Niklaus. Jeg siger bare Watch out, Bauer-Boy – du får så meget stryg næste gang vi deler båd ;-)
    /Thomas

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...