Johan Broman: ”Fiske – lite djupare” börjar nu på onsdag! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Johan Broman: ”Fiske – lite djupare” börjar nu på onsdag!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Johan Broman: ”Fiske – lite djupare” börjar nu på onsdag!

Snart är det dags för vår nya tv-serie ”Fiske – lite djupare” att gå i sändning!

22:00 på TV4 Sport nu på onsdag sänds det första avsnittet av åtta, då jag och Fredrik har med oss Börje, Stig och Rasmus Salming samt Rafael Edholm upp till orörda Lainioälven, där vi har fokus på att få Börje att landa sin första harr på fluga. Väl mött!

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Fasen så gött program! Skulle precis posta en tråd om detta men sökte innan och såg du kungen själv hade postat om det
    Så jäkla grymt program, att inte fler kanaler borde ta efter och producera mer fiskeprogram.
    Fortsätt med det bra jobbet Mr Broman!

Så jäkla kul att se folkkära personer så som Börje Salming, Magnus Samuelsson osv att fiska. Såhär det ska va. Kan inte vänta på kommande avsnitt.

Vi måste göra ett uppror mot TV4 att producera mer liknande program och det illa kvickt! Trött på fiskeprogram där dem ska fiska dem största och mest svåråtkomliga fiskar som finns.

Kommentera

Jag låg o väntade på att kl skulle bli 22. Skulle nog ha suttit upp för jag somnade... Illa. Reprisen på lördag kanske jag kommer ihåg. Eller inte

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...