pikewallis predatorshop
[FONT=Arial]
[/FONT]
[FONT=Arial]
[/FONT]
[FONT=Arial]pikewallis predatorshop[/FONT]
[FONT=Arial][/FONT][FONT=Arial]
[/FONT]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
[FONT=Arial]
[/FONT]
[FONT=Arial]
[/FONT]
[FONT=Arial]For en tid tilbake opprettet jeg mitt eget firma. Noe jeg egentlig har tenkt på i et par år uten å ha kommet i mål. [/FONT]
[FONT=Arial]Men nå har pikewallis et eget org.nr. [/FONT]
[FONT=Arial]Sitter å jobber litt i kullisene nå med et lite prosjekt der målet er å kunne tilby div. ting til vår kjære hobby på en ryddig og flott måte. [/FONT]
[FONT=Arial]Først og fremst er det Jeff Boggs og hans virke. I dag bruker vi egentlig veldig lite av det han faktisk lager, så målet blir å tilby et større spekter. [/FONT]
[FONT=Arial]Det er mye mer gummi og det er spinnerbait's som han i dag lager. [/FONT]
[FONT=Arial]Men...... jeg og mine to samarbeidspartnere legger ikke ut noe som vi ikke kan stå for, så derfor vil det nok bli litt testing ol. før ting blir lagt ut. Skal man tilby ting så skal man kunne litt om produktet. [/FONT]
[FONT=Arial]Paddletailen og bigboyen vet vi hva står for og fyller på sine CV omtrent hver dag. [/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Vi får se hva det blir til.[/FONT]
[FONT=Arial]Man har mange tanker i hode.[/FONT]
[FONT=Arial]Opplærings video (div fiske teknikker)[/FONT]
[FONT=Arial]Hvordan de går i vannet video.[/FONT]
[FONT=Arial]Hvordan reparere video [/FONT]
[FONT=Arial]mm.[/FONT]
[FONT=Arial]Det er mye man kan gjøre. [/FONT]
[FONT=Arial]Det viktigste er at det ser bra ut og er informativt og at man skal være trygg på det man eventuelt skaffer seg. [/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Uansett et spennende lite prosjekt som kan gange mange av oss :-)[/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Håper er å kunne ha noe ferdig til 1.januar 2012. [/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial][/FONT][FONT=Arial]Men nå har pikewallis et eget org.nr. [/FONT]
[FONT=Arial]Sitter å jobber litt i kullisene nå med et lite prosjekt der målet er å kunne tilby div. ting til vår kjære hobby på en ryddig og flott måte. [/FONT]
[FONT=Arial]Først og fremst er det Jeff Boggs og hans virke. I dag bruker vi egentlig veldig lite av det han faktisk lager, så målet blir å tilby et større spekter. [/FONT]
[FONT=Arial]Det er mye mer gummi og det er spinnerbait's som han i dag lager. [/FONT]
[FONT=Arial]Men...... jeg og mine to samarbeidspartnere legger ikke ut noe som vi ikke kan stå for, så derfor vil det nok bli litt testing ol. før ting blir lagt ut. Skal man tilby ting så skal man kunne litt om produktet. [/FONT]
[FONT=Arial]Paddletailen og bigboyen vet vi hva står for og fyller på sine CV omtrent hver dag. [/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Vi får se hva det blir til.[/FONT]
[FONT=Arial]Man har mange tanker i hode.[/FONT]
[FONT=Arial]Opplærings video (div fiske teknikker)[/FONT]
[FONT=Arial]Hvordan de går i vannet video.[/FONT]
[FONT=Arial]Hvordan reparere video [/FONT]
[FONT=Arial]mm.[/FONT]
[FONT=Arial]Det er mye man kan gjøre. [/FONT]
[FONT=Arial]Det viktigste er at det ser bra ut og er informativt og at man skal være trygg på det man eventuelt skaffer seg. [/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Uansett et spennende lite prosjekt som kan gange mange av oss :-)[/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Håper er å kunne ha noe ferdig til 1.januar 2012. [/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]pikewallis predatorshop[/FONT]
[FONT=Arial][/FONT][FONT=Arial]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)