Erik Walmann: da er man i gang. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: da er man i gang.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: da er man i gang.

Da har vel høstfisket kommet i gang.
    Det er en vanvittig flott tid vi går inn i for oss sportfiskere.
    Høstdager med sol, lite vind og flotte farger, det blir litt av hverdagen fremover.

Jeg og Michael mmmm Jeg fikk ikke mye fisk i går med nok hugg til at fiske delen er abselutt godkjent.

Sub Zero leverte nesten før jeg fikk de i vannet og herre gud for en sulten gjedde.
    Det var 21 cm nesten rett ned. Litt av betes hode kan man se i kjeften på gjedde.
    Dette var ciscofargen som attakkert.

Så var det truegliden spinneren som fikk juling.
    Dette var nok dagsens største fisk som vi hadde i båten.
    Det er noe spesielt å tung å sveive inn 2 stk 10 blader, og opplevelsen når det er hugger er at man mister alt av utstyr. Da er det bare å kline til å vente på fighten.

Jeg mistet en fin fisk på dorging i går, men værre skulle det gå med Michael.

Ikke bare ble det en blanke tur, men han kan ha mistet en av sine største gjedder.
    Michael er ikke ofte faller ut av fokus, men når jeg så hvordan han mistet kontrollen da en hefftig gjedde satte fart under dorging skjønte jeg at gutten kjører stort gjedde.
    Når han sto å prøvde å holde igjen når gjedda satte fart fikk han et forskrekket uttrykk i ansiktet.
    Det triste var at plutselig forsvant buen på stanga og gikk tilbake til sitt utgangspunkt.
    Fisken var borte.

Ja skaden ja, den hadde jeg i en finger.
    Hadde et lite kutt der jeg måtte få stoppet blodet og fant en bandasje som hadde passet til en mye større skade. Så når bandasjen hadde gjort jobben sin tok vi et kjapt lite hodebilde for spøken sin del.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...