De er mange men de er ikke så store, men denne under her bikka nesten 5 kg.
Og er den størte så langt for min del under mjøssatsingen.
På wooblerfronten leverte salmo all fisk. Masse bomhugg og noen opp i båten.
Skulle ikke holde på alt for lenge denne kvelden da formen var dårlig.
Litt synd egentlig for det var et par flott spinnfiskeområder og vi fikk desverre bare fisket over et, og det ble ikke grundig nok avfisket. Men både jeg og Michael fikk litt fisk.
Vi er på gang, og vi har funnet noen dorge og spinnfisk områder.
Nå er det jo andre som virkelig vet hvor de store står, men det er jo litt gøy å prøve å finne de selv.
Nå er Steinar Moen mentor men der går det mest på info om trollingfisk selv om gutten også anbefaler spinnfiske plasser.

Vi er i hvert fall i gang, nå er det bare å nøta på så vil jeg håpe og tru at de store også kommer etter hvert. Hadde vært gøy å kunne få opp en 15-16+ i dette svære vannet.
For å få til det må man være på vannet, man må være tålmodig og man må lete og lete.
Til slutt så sitter'a :-)
Og er den størte så langt for min del under mjøssatsingen.
På wooblerfronten leverte salmo all fisk. Masse bomhugg og noen opp i båten.
Skulle ikke holde på alt for lenge denne kvelden da formen var dårlig.
Litt synd egentlig for det var et par flott spinnfiskeområder og vi fikk desverre bare fisket over et, og det ble ikke grundig nok avfisket. Men både jeg og Michael fikk litt fisk.
Vi er på gang, og vi har funnet noen dorge og spinnfisk områder.
Nå er det jo andre som virkelig vet hvor de store står, men det er jo litt gøy å prøve å finne de selv.
Nå er Steinar Moen mentor men der går det mest på info om trollingfisk selv om gutten også anbefaler spinnfiske plasser.
Vi er i hvert fall i gang, nå er det bare å nøta på så vil jeg håpe og tru at de store også kommer etter hvert. Hadde vært gøy å kunne få opp en 15-16+ i dette svære vannet.
For å få til det må man være på vannet, man må være tålmodig og man må lete og lete.
Til slutt så sitter'a :-)
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)