Erik Walmann: Oscar Lund Hjort the man !!!!!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Oscar Lund Hjort the man !!!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Oscar Lund Hjort the man !!!!!!!

Det er ikke første gangen og det blir garantert ikke siste gangen vi får se Oscar.
    Klart man kunne takke hans far for at Oscar allerede er en garvet gjeddefisker, men jeg tror nok rett og slett at vi skal gå rett på kjerne å si at dette er selvlært fra Oscar's side.
    Det er vel så enkelt at det er Ole Marius som er med Oscar og ikke omvendt.

Oscar er en wolfreek fan og det med rette.
    Wolfcreek + Oscar = stor fisk.

Og den som sitter å tenker at mmm han får nok hjelp av sin far så kan du kaste fra deg den tanken med en gang. Hvis det er noen som hjelper noen så er det nok motsatt.
    Oscar kunne ha vært et talent, men han er jo forbi det stadie, gutten er en sportfisker av den gromme sorten. Dette vil bli en av Norges mest kjente gjeddefiskere i årene som kommer.

7920 gr og 105 cm tatt på en wolfcreek

10620 gr og 116 cm tatt på en Wolfcreek

7520 gr og 103 cm tatt på en wolfcreek costum.
    Hvis jeg vet riktig så er den svart på ryggen og sølv resten.

24 poeng har Oscar klart å kare til seg her og ikke bare det men han er juni's lengste gjedde så langt.

Oscar på vegen av oss tre i team pikewallis så tar jeg av meg hatten og gratulerer deg så mye.
    pst skriv gjerne inn litt tips Oscar om hvordan du gjør ting så kan andre lære av det du allerede kan.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...