På torsdag reiser pikewallis på gjørsfiske.
Er skit spent på hva vi kan få til.
Vi er vel rimelig blanke som gjørsfiskere alle tre, men med fjern guiding skal vi nok få fiske "riktig"
Jeg gleder meg vilt til å endelig få testet disse John Snows walleye wobblerene i et bra gjørs vann, det blir litt opp til bevis.
Disse er i mellom 12-15 cm.
Noen er shallow går ned til rundt 3-4 meter, mens andre i følge John skal gå ned til 6-7 meter.
Fargene har jeg egentlig null peiling på men det er jo et variert utvalg i denne haugen.
Det som bekymrer meg mest er fortomms utstyret som er for gjedde og kan kanskje bli i groveste laget, men er vi heldige er vi heldige å treffer hannfiskene i et rimelig aggressivt humør og da kan de jo ta det meste.
dypgående

dyptgående

dyptgående

shallow

shallow

dyptgående

dyptgående

shallow

dyptgående

shallow

dyptgående

shallow

midt i.

shallow.

Til dere som kan litt om gjørsfiske ?
Hva er den ideelle fortommen til gjørsfisk ?
Og er det andre ting man skal tenke på når man skal dorge etter gjørs ?
Er skit spent på hva vi kan få til.
Vi er vel rimelig blanke som gjørsfiskere alle tre, men med fjern guiding skal vi nok få fiske "riktig"
Jeg gleder meg vilt til å endelig få testet disse John Snows walleye wobblerene i et bra gjørs vann, det blir litt opp til bevis.
Disse er i mellom 12-15 cm.
Noen er shallow går ned til rundt 3-4 meter, mens andre i følge John skal gå ned til 6-7 meter.
Fargene har jeg egentlig null peiling på men det er jo et variert utvalg i denne haugen.
Det som bekymrer meg mest er fortomms utstyret som er for gjedde og kan kanskje bli i groveste laget, men er vi heldige er vi heldige å treffer hannfiskene i et rimelig aggressivt humør og da kan de jo ta det meste.
dypgående
dyptgående
dyptgående
shallow
shallow
dyptgående
dyptgående
shallow
dyptgående
shallow
dyptgående
shallow
midt i.
shallow.
Til dere som kan litt om gjørsfiske ?
Hva er den ideelle fortommen til gjørsfisk ?
Og er det andre ting man skal tenke på når man skal dorge etter gjørs ?
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)