Erik Walmann: Ute med båten i dag!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Ute med båten i dag!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Ute med båten i dag!!

Ute en tur med båten og hadde gleden av å ha med meg Min Gode venn og arbeidskollega Kenneth Warvik.
    Nå var det egentlig meninga å teste mjøsa litt i dag, men etter at Erik hadde hatt særdeles tregt fiske der i to dager valgte jeg å legge turen til vannet oppi Nord! Spådommene eller (tippinga) fra YR sa at det kom til å bli levelige forhold både med regn og vind! Dette skulle vise seg å setmme relativt dårlig.. Tror de glemte en null bak ett tallet når de spådde (Jeg mener Tippet) nedbørs mengden hvertfall.. Det ble til tider rett så utrivelig..

MEN

Vi fikk da litt fisk

Dagens første snaut 4kg

Andre fisken 3kg blank!! Og Ny PB

Nei det hjelper ikke å holde frem 4kgs fisker for å få de til å se større ut

Så begynner det å knurre i ei snelle og Kenneth setter tilslag på en fisk som svarer tungt fra dypet.
    Etter en kort drilling kommer fisken inn og jeg må si jeg ble litt forundret over hvor lang den var..

Vel på matta ble den målt til 110cm og veid inn på 8kg, En relativt mager fisk med andre ord..
    Den svømte uten problem ned i mørket igjen etter noen photo..
    SOLEKLAR ny PB på gutten. Flott fisk, Gratulerer så mye!

Etter denne fisken ble det helt stillt, så kom regnet og vinden for fullt.. Vi kjørte litt i en annen del av vassdraget før vi litt våte og kalde pakket sammen og reiste hjem!!

Takker så mye for turen Kenneth.. Vær klar over at slike fisker kan være litt avhengighet skapende.. Blir vel ikke lenge før du legger lettspinn utstyret på hylla og bytter ut 7gr Myran spinner med 200gr Jerkbait tenker jeg! Det går mange 200gr ørret i magen på en slik fisk!

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...