Johan Broman: Havsöringshelg med kompisarna? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Johan Broman: Havsöringshelg med kompisarna?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Johan Broman: Havsöringshelg med kompisarna?

Tre dagars guidat havsöringsfiske, boende i ljuvligt hus på strandtomt mitt i havsöringseldoradot, med god mat och dryck och vedbastu på kvällen. Kan det bli bättre?

Jag kan nu tillsammans med World of Islands erbjuda en specialkomponerad havsöringshelg för fyra personer, med havsöringsfiske på de bästa platserna i skärgården och under den bästa tiden nu i vår, med mig som guide och med ett fantastiskt charmigt boende i ett ljuvligt hus med egen strandtomt, brygga och vedbastu ute på nordvästra Ljusterö, bara några få minuters båtfärd från de bästa öringstråken. Priset är 5 400 kr per person inkl moms, och då ingår eventuell upphämtning och avlämning i Vaxholm eller Österskär, guidat fiske fredag t.o.m. söndag med mig som guide, boende i underbart charmigt hus på strandtomt mitt i den idylliska fiskebyn Laggarsvik ute på nordvästra Ljusterö, vedbastu, handdukar, sängkläder och städning. Maila eller ring mig om ni är intresserade! Väl mött!

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...