Erik Walmann: Jaggu dro jeg den i land ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Jaggu dro jeg den i land !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Jaggu dro jeg den i land !

Det var satans så morro at jeg fikk napp på denne på ebay, så får vi nå håpe at den kan gi meg et napp eller to når isen går.
    Det er lagt litt jobb i denne glideren, dette er ingen ettermiddags jobb.
    Lilla-blå og grønn ned litt svart virker som en giftig kombinasjon på Steinsfjorden.

Det er en real glider med sine 184 gr fordelt på 19cm.
    Synker ca 15 cm sekundet

Denne er jeg spent på hvordan går i vannet.

[FONT=Arial]Custom Novak glidebait, handmade wooden bait with hand carved gills. I sold a limited number of these gliders several years back and have had several customers ask if I was going to make anymore. Well, here's one of a few I will be making in the next few weeks. [/FONT][FONT=Arial]It's a slow sinking glider at 6 inches per second with leader attached and will dart side to side with snaps of your rod tip. It has a convincing swimming action and if you do your part it will trigger a violent feeding response from large predatory fish. Comes with 4/0 3x blood red short shank hooks. Bait has heavy coats of UV resistant epoxy that holds up well to teeth. Bait has large 3/4 inch hand painted 3-D eyes and loaded with shimmering pearl paint. All stainless heavy duty hardware, I've never had a failure do to hardware.[/FONT]

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...