[FONT=Trebuchet MS]Jakten på et spinnflue spø er i ferd med å gå mot sin slutt.[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]Jeg står igjen med tre alternativer og det er disse tre under her. [/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]Vektraten er litt forskjellige på de og det kan være at daiwa stanga er litt mer allsidig da man også kan gjøre spinnere, tailbaits ol med det, men det kan jo være at det blir litt kraftig for lette spinnfluer. [/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]BFT bandit stanga bli mer en spissing inn mot kun spinnflue og letter jiggfiske etter gjedde og det er vel egentlig det jeg jakter på. [/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]BFT strike gigant 8,6 virker også som en ok stang, men står dyp action og jeg liker ikke helt det ved mothugg, men kanskje den stange er den mest hendige. [/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]
[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]Er det noen som har noen erfaring rundt disse tre [/FONT]
[FONT=Trebuchet MS] stengene ??[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]Så kom med innspill som gjør det enklere for meg å velge. [/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]
[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]
[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]
[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]
[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]BFT Bandit 9 fot Haspel 15-50 gr 2 Delat[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]Daiwa Luna Predator Big Tailers 9 fot 50-100 gr[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]BFT Strike Giant 8,6 Haspel 30-80gr[/FONT]
http://www.sporting.se/items.php?cat=100&under=2
[FONT=Trebuchet MS]Jeg står igjen med tre alternativer og det er disse tre under her. [/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]Vektraten er litt forskjellige på de og det kan være at daiwa stanga er litt mer allsidig da man også kan gjøre spinnere, tailbaits ol med det, men det kan jo være at det blir litt kraftig for lette spinnfluer. [/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]BFT bandit stanga bli mer en spissing inn mot kun spinnflue og letter jiggfiske etter gjedde og det er vel egentlig det jeg jakter på. [/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]BFT strike gigant 8,6 virker også som en ok stang, men står dyp action og jeg liker ikke helt det ved mothugg, men kanskje den stange er den mest hendige. [/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]
[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]Er det noen som har noen erfaring rundt disse tre [/FONT]
[FONT=Trebuchet MS] stengene ??[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]Så kom med innspill som gjør det enklere for meg å velge. [/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]
[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]
[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]
[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]
[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]BFT Bandit 9 fot Haspel 15-50 gr 2 Delat[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]Daiwa Luna Predator Big Tailers 9 fot 50-100 gr[/FONT]
[FONT=Trebuchet MS]BFT Strike Giant 8,6 Haspel 30-80gr[/FONT]
http://www.sporting.se/items.php?cat=100&under=2