For å kunne berike bloggen på best mulig måte gikk jeg for en snau mnd til innkjøp av nytt kamera!!
Hadde satt budsjettet til 4000.- men som alle vet er det ikke så greit å holde seg innenfor de først fastsatte rammer! Kriteriene jeg satte kunne ikke opprettholdes med et kamera til 4000.-
Hovedsaken til at jerg kjøpte dette kameraet er at det er lynraskt (til prisen)
Hele 7 FPS er mulig å klemme ut om lys forhold ect er bra! håper med dette å kunne ta noen kule action bilder til neste års båt sessong..

har fortsatt problemer med å laste opp bilder til Bloggen! får feilmelding sikkerhetsfeil og tjener feil.. om noen vet hvordan man kan bli kvitt disse problemene kan de sende meg en mail på monsen111@hotmail.com
<div align="center">Hadde satt budsjettet til 4000.- men som alle vet er det ikke så greit å holde seg innenfor de først fastsatte rammer! Kriteriene jeg satte kunne ikke opprettholdes med et kamera til 4000.-
Hovedsaken til at jerg kjøpte dette kameraet er at det er lynraskt (til prisen)
Hele 7 FPS er mulig å klemme ut om lys forhold ect er bra! håper med dette å kunne ta noen kule action bilder til neste års båt sessong..

har fortsatt problemer med å laste opp bilder til Bloggen! får feilmelding sikkerhetsfeil og tjener feil.. om noen vet hvordan man kan bli kvitt disse problemene kan de sende meg en mail på monsen111@hotmail.com
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)