som skrevet før, svenske sportfiskeblader flommer over med artikler om spinnerbait.
Det er uten tvil det nye hotte i sammen med tail beten.
Jeff Boggs er kjent for oss fleste og lager ting vi mange har opplevd fanger bra med fisk og stor fisk.
Jeg er langt i fra noen racer på spinnerbait, men Michael har mast litt på meg å jeg har hatt noen flotte hugg i løpet av sommer/høst.
Det som fascinerer meg er de tøffe fargene på disse spinnerbetene.
dette er å lese på http://www.attitudebaits.com/
[FONT=Trebuchet MS]Grymma Baits av Superkvalitet.
Jeff Boggs, skaparen av gummibetena Big Boy och Big Paddletail, har nu tagit fram en serie Spinnerbaits.
Dessa spinnerbaits, som finns i tre olika varianter, håller lika hög klass som hans gummibeten.
Kroppen består av flash, bundet runt en sylvass enkelkrok.
Betet finns i ett gäng riktigt heta färgkombinationer, med lackade skedar av hög kvalitet.
Detta Spinnerbait väger 45 gr och är 20 cm långt.
Tandem Indiana Spinnerbait har indianaskedar som är ett mellanting mellan willow och coloradosked, alltså mindre motstånd än colorado men mer motstånd än willow.[/FONT]

Det er uten tvil det nye hotte i sammen med tail beten.
Jeff Boggs er kjent for oss fleste og lager ting vi mange har opplevd fanger bra med fisk og stor fisk.
Jeg er langt i fra noen racer på spinnerbait, men Michael har mast litt på meg å jeg har hatt noen flotte hugg i løpet av sommer/høst.
Det som fascinerer meg er de tøffe fargene på disse spinnerbetene.
dette er å lese på http://www.attitudebaits.com/
[FONT=Trebuchet MS]Grymma Baits av Superkvalitet.
Jeff Boggs, skaparen av gummibetena Big Boy och Big Paddletail, har nu tagit fram en serie Spinnerbaits.
Dessa spinnerbaits, som finns i tre olika varianter, håller lika hög klass som hans gummibeten.
Kroppen består av flash, bundet runt en sylvass enkelkrok.
Betet finns i ett gäng riktigt heta färgkombinationer, med lackade skedar av hög kvalitet.
Detta Spinnerbait väger 45 gr och är 20 cm långt.
Tandem Indiana Spinnerbait har indianaskedar som är ett mellanting mellan willow och coloradosked, alltså mindre motstånd än colorado men mer motstånd än willow.[/FONT]

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)