Jaja da er nok en fisketur overstått. Skulle jo egentlig ut med Erik i dag, men det gikk ikke da Pc`en til Erik har hatt et massivt harddisk infark og måtte legges inn! Sendte melding til Lars Tveit sent i går kveld om han hadde lyst til å være med en tur.. Gutta fikk oppmøte tid kl 0900 og turen bar til en plass jeg og Morten O besøkte tildigre i høst. Da var uttelinga ganske bra med tot 11 fisk med topp på 5880gr
Kan desverre ikke si plassen leverte tilsvarende i dag! Det gikk serdeles tregt! Jeg hadde en 4kgs følgefisk på første stoppet. Mikael hadde et tail hogg på sitt gummidyr og fikk en kilos fisk rett etter.
Dorga litt på turen hjem og toppfisken i dag kom opp på runde 4kg god og tjukk.
Jeg fikk da dagens minste fisk rett før vi skulle inn til båtsleppet igjen! Snaut 1kg
Her har vi gutta krutt! Mikael Welinder med rødt på lua og Lars Tveit med sort lue
Ikke no å si på utstyret både Revo Toro og ambiss inshore hadde de!
Det er god å være i menneske i flott høstvær på vannet!
Bare synd ikke bettet var like bra som været.
Dagens toppfisk!! runde 4kg Fin kondisjon på den igrunn
<div align="center">Trege turer hører også med... Men det er viktig og ikke miste motet fordet, man får ta det som en tur og skjærpe trua til neste gang!!Kan desverre ikke si plassen leverte tilsvarende i dag! Det gikk serdeles tregt! Jeg hadde en 4kgs følgefisk på første stoppet. Mikael hadde et tail hogg på sitt gummidyr og fikk en kilos fisk rett etter.
Dorga litt på turen hjem og toppfisken i dag kom opp på runde 4kg god og tjukk.
Jeg fikk da dagens minste fisk rett før vi skulle inn til båtsleppet igjen! Snaut 1kg
Her har vi gutta krutt! Mikael Welinder med rødt på lua og Lars Tveit med sort lue
Ikke no å si på utstyret både Revo Toro og ambiss inshore hadde de!
Det er god å være i menneske i flott høstvær på vannet!
Bare synd ikke bettet var like bra som været.
Dagens toppfisk!! runde 4kg Fin kondisjon på den igrunn
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)