Det blir aldri feil nå man kan reise ut på en flott vann under slike forhold.
Og i tillegg kanskje få en fin fisk.
Musky Innovations "Jimmy"
ble duppet før første gang i dag og på første kastet og det første draget med stangs smalt det til hehehe.
Rare greier, glødhett bete hehehe.
Formen på det er egentlig veldig bra, det som har bekymret meg er følelsen av at det er shallow, men testet det på loddet og det sank relativt kjapt. Så da valgte jeg å teste det litt der kantene går relativt kjapt opp og som skrevet, fast fisk.
De er sterke nå, veldig sterke og jeg var sikker på at jeg var rimelig nær 10+ hvis ikke over.
Med 8700 gr og 107 cm var det uansett en knallfisk som ble premierefisken på dette bete.
Jeg har kastet litt med det før å hatt et hugg, men aldri før i dette vannet.
Det er ikke noe kaosfighter på denne tiden men de er tunge og drar godt, man kjører de forsiktig med hjerte langt oppe i halsen med redsel for å miste.
hade og på gjennsyn.
Så var det fast fisk i nabobåten og MP drilla som det beste han kunne.
Nei MP er ikke liten han står nede i båten å Morten står på tofta.
Den var ikke alt for stor, men passe stor for MP egentlig, som før på dagen hadde tatt en riktig fin fisk.
Jo MP er liten, stemmer det hehehehe
Det var fart nå. Hadde et hugg på en Musky Innovations "Realfish sucker men den hadde jeg ikke tjangs på da bitemerkene satt i halen. Halenafsing gir ikke fisk.
Så, under en telefonsamtale smalt det til på et drift innover mot land, vinden hadde satt fart i både vann og båt og farten lå rundt 1 knop.
MP tok sin på bulldawg så jeg satt på en men i en annen farge.
Jeg måtte legge fra meg telefonen (selv om det var en meget hyggelig telefonsamtale å få) for å kjøre fisk. Igjen kjentes det stort ut.
og en fin fin fisk på 7400 gr og 105 cm kom opp i båten.
Ja ja det er rett og slett flott med høst, for bare håpe at vinteren lar vente på seg slik at man kan få holdt på en stund til.
Må få gratulere to stykker i dag med ny PB hvem de er kommer nok frem etterhvert.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)