Erik Walmann: Rapport fra Søndag! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Rapport fra Søndag!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Rapport fra Søndag!

Som sagt var det fisking som var planen på søndag! Reiste opp til Erik og Anders allerede lørdag kveld, for kansje å få et tips eller fem for søndagens fiske. Gutta hadde jo et sinnsykt fiske Fredag!!!!
    Fikk greit med tips og la opp strategien for neste dag! En god venn av meg som heter Stian Nyseth Bakken kom etter på søndag morgen! ALT lå klart for en flott dag på vannet

Fisket startet tregt!! Prøvde et halvhjertet forsøk på en plass der det ikke er fisket så mye før, uten å kjenne napp.. Flyttet oss lengre mot nord og sto der å banka et par timer, Bakken hadde kjenning etter ca 1 time uten at den kom til syne! Var nok liten

Men den som er tålmodig og orker vente får belønning! Etter MANGE kast uten napp hører jeg den velkjente "der sittern" bak meg og ser stanga til Bakken stå i en streng bue! Ser på flexen at fisken er av god størrelse og klargjør for landing! fisken var deilige 114cm og veide sine 9120gr. fisken tok en bigboy på ca 18m

Glad fisker med ny PB på den rette sida av C&R

Flotte rygger på gjeddene her!

Jeg unner virkelig Stian denne fisken, men vi er fiskere så det stikker alltid litt i misunnelses muskelen. Derfor var det Ekstremt deilig når denne fisken valgte å ta en Bigboy på ca 6m.. Hogget kom Brått og ekstremt, Deretter slutta det liksom helt og jeg var helt sikker på at fisken var liten! Det var Stian som så fisken først og jeg fikk deretter grei beskjed om at fisken slett ikke var liten.
    Fisken ble målt til 113,5cm og veide 9260gr
    Dette er jo også nytt PB for meg ekstremt godt å få ei bra gjedde igjen nå! Trengte denne!
    GØTT'!!
    Fiska ikke bare med big boy, men det var dette betet som leverte denne dagen. Prøvde litt forskjellig jerk og gummi. Hustlern måtte jo selfølgelig dyppes
    Det ble stille igjen og timene gikk mot kvelden! Vi bestemte oss for å ta en liten rekognoserings tur og kjørte oss en runde for å kikke på noen typiske vår plasser! Noen kast kan man vel altids unne seg mens man prater tenkte Bakken, og før Jeg hadde fått stoppa båten på første stopp hogg det atter engang på bigboyen til Stian!

Flott fisk dette også 107cm og 6640gr

SULTEN??

Det var rettogslett ikke noe som leverte som Jeff Boggs Big Boy
    denne dagen. samtlige av fiskene våre ble tatt på denne, et
    fantastisk høstbete!

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...