Erik Walmann: Da kom de tidsnok til fisketuren i morgen. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Da kom de tidsnok til fisketuren i morgen.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Da kom de tidsnok til fisketuren i morgen.

Designed with big fish triggering characteristics under a variety of retrieves. On a straight retrieve, the tail swims in a wide arc with lots of vibration. Pause and the "Beast" sinks slowly, head down with the tail swimming in wide pulsating arcs. A jerking retrieve creates a level track with added body roll. Heavy duty hardware and premium VMC hooks. Through wire construction and integrated hard core insert resists tearing.

Har ventet på disse å har vært veldig spent. Størrelsen på bete og tailen er helt i min smak, men, et lite men jeg synes nok de virket litt lette. Det er nok ikke noen big boy fiske nede på 15 metes bete, men det kan være grymt fra 10 og opp hvis fisken jager i vannlaget som de gjorde sist helg.
    Tailen er grymt svært og det passer meg mitt i blinken da den skyver mye vann og er litt syndlig.

Ikke umulig at dere får se dette bete i morgen kveld i kjeften på ei gjedde, rart hvis ikke dette skulle funke.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
X